Terminal - to ultranowoczesna koncepcja architektoniczna Audi, w myśl której tworzone są najnowsze salony producenta rodem z Ingolstadt. Jeden z takich obiektów powstał w Trójmieście. To Audi Centrum Gdańsk, które 25 września wystawnie świętowało swoje oficjalne otwarcie.
Jeszcze na początku roku strefę ekspozycyjną salonu przy ul. Lubowidzkiej 44 zajmowały modele marek: Fiat, Jeep i Lancia. To już jednak przeszłość. Z samochodów wchodzących w skład Grupy Fiata zrezygnowano, a w kilka miesięcy obiekt należący do dealera Plichty został gruntownie przearanżowany na potrzeby najnowocześniejszych standardów Audi.
Huczne otwarcie Audi Centrum Gdańsk miało miejsce w piątkowy wieczór. Czerwone światła rzucone na elewację nowoczesnego Terminala, a przed nim kordon kilkudziesięciu modeli Audi z włączonymi reflektorami - te detale już na wstępie zapowiadały majestatyczną inaugurację nowego salonu na trójmiejskiej mapie motoryzacji. A to jedynie przedsmak tego, co czekało na kilkuset gości w środku nowoczesnego budynku. Odwiedzający - w przerwie od występów artystycznych i przemówień oficjeli - podziwiali klimatycznie doświetlone wnętrza gigantycznego obiektu, które dodatkowo zdobiły najnowsze modele z gamy niemieckiego. A tym z kolei towarzyszyły piękne hostessy.
- Jestem dumny, że powstał ten salon. Jestem dumny, że zostałem wybrany na inwestora, który może spełnić te jakże spore oczekiwania, najpierw w kategorii architektonicznej, a następnie w kategorii obsługi klienta. Od lat jestem wierny grupie Volkswagena, a nasi klienci przez te wszystkie lata ewoluowali, rozwinęli się. I dotychczas nie byliśmy w stanie dostarczyć im tego, czego oczekiwali. Dlatego wybór padł na markę Audi - tłumaczy Aleksander Plichta, właściciel.
W futurystycznym Terminalu Audi do dyspozycji gości oddano łącznie 4 tys. m. kw, a w tym 700-metrową powierzchnię ekspozycyjną, która pomieści 19 prezentowanych samochodów. Pozostałą przestrzeń wypełniły działy obsługi klienta: serwis i części zamienne.
Z założenia, nieprzeciętna stylistyka z wyróżniającą się aluminiową fasadą ma nawiązywać to terminali znajdujących się przy torach wyścigowych. A surowe wnętrze z designerskimi wstawkami ma przypominać miejsce serwisowania wyścigówek. To niski ukłon w kierunku miłośników tej najszybszej motoryzacji. Taki jest własnie nowy salon Audi, taka jest polityka niemieckiego giganta samochodowego.
- Nasz salon jest w stanie pomieścić aż 19 aut ekspozycyjnych. Na dzień dzisiejszy jest to pierwszy tak duży obiekt w naszym kraju i dopiero drugi Terminal Audi. Jesteśmy drudzy, ale za to więksi. Oprócz klasycznej oferty najnowszych i używanych modeli Audi, już niebawem nasi klienci będą mogli składać zamówienia na takie "perełki" jak R8 czy RS-y, a w przyszłości na Audi E-Tron - zdradza Andrzej Zawadzki, dyrektor sprzedaży Audi Centrum Gdańsk. Tym samym gdański salon dołączył do zaszczytnego grona około 400 takich obiektów na całym świecie. Pierwszy z nich zadebiutował w 2008 roku w Sydney. Natomiast największym Terminalem może pochwalić się Dubaj. Powierzchnia salonu wybudowanego w Zjednoczonych Emiratach Arabskich jest ponad dwukrotnie większa od tej w Audi Centrum Gdańsk (8,7 tys. m. kw) i może pomieścić nawet 57 aut ekspozycyjnych. Dealer Plichta planuje zbudować kolejny Terminal w Trójmieście. Tym razem w Gdyni.
Przetestowaliśmy jeden z samochodów z palety Audi Centrum Gdańsk. To najnowsze Audi Q7
zarób pieniądze, a potem jak będzie cię stać na auto za 1 mln, kup auto za 200 tys... i nazwij się snobem :) to, że żyjesz w innym świecie nie usprawiedliwia oceniania innych ludzi.
pozdro
8 lat
4123
Twoja opinia
Zmień treść
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2015-09-26 11:35
kópie (1)
aódi z dwó litrowym tórbo dizlem
maćko
8 lat
2013
Twoja opinia
Zmień treść
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2015-09-26 19:05
zarób? na mnie tyra banda słoików przez co chyba sobie sprawię nową audiczkę...
pan
8 lat
64
Twoja opinia
Zmień treść
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2015-09-26 19:22
Powiem Ci tak,że może nie tu ale chciałbys być zapraszany na takie bankiety ... (2)
Było fajnie na otwarciu audi i wole być wg ciebie BOGATYM SNOBEM niż myśleć co będzie jutro i każdemu tego życzę aby mógł pozwalać sobie na co chce nawet na auto za 360tyś zł.Mi to wychodzi i nie prowadzę firmy po rodzicach tylko sam od podstaw stworzyłem swój biznes w którym podstawą szanowania jest pracownik a nie pieniądz i myślenie o innych a nie tylko o sobie...
Marek
8 lat
215
Twoja opinia
Zmień treść
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2015-09-27 18:32
(1)
d*pa tam auto za 360k... robia ludzie wielką afere, a przecież wychodzi raptem ~2.5tys/mc np przez bmw comfort lease :)
kazdy może sobie na to pozwolić, jak by trochę zacisnęli pasa...
Aradash
8 lat
81
Twoja opinia
Zmień treść
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2015-09-28 08:33
Mądrego i dobrze posłuchać!
Po prostu trzeba kręcić na tyle, żeby mieć te dwa koła wolne. Te wszystkie gogusie w markach premium to po prostu leasingobiorcy. I dobrze, bo to się opłaca. Inna sprawa, że Audi się dobrze promuje jako marka, niby poważniejsza. Ale komfortem jazdy nie umywa się od idealnie wyważonego BMW z xDrivem, który na głowę bije Quattro.
Mam Beemkę i nie zawaham się jej użyć.
8 lat
32
Twoja opinia
Zmień treść
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2015-09-29 10:45
Snobem to ty jesteś !!!!
Zazdrość cię zżera, nie stać na takie samochody ????!!!!
8 lat
21
Twoja opinia
Zmień treść
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2015-09-26 12:29
futuryzm po polsku - podświetlić na czerwono... (3)
toto
8 lat
5512
Twoja opinia
Zmień treść
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2015-09-26 13:14
Żal d*pe ściska ...
Maliq
8 lat
1011
Twoja opinia
Zmień treść
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2015-09-27 09:51
NIe po polsku tylko po niemiecku. Audi to nie polska marka.
8 lat
32
Twoja opinia
Zmień treść
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2015-09-28 13:43
"Taki jest własnie nowy salon Audi, taka jest polityka niemieckiego giganta samochodowego." NIEMIECKIEGO
mhm
8 lat
30
Twoja opinia
Zmień treść
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2015-09-26 12:33
Tyle ze ten '' rozwoj '' sprzyja jedynie markom z Niemiec ! (1)
Dlaczego tacy wlasnie Polscy przedsiebiorcy tzw. motoryzacyjni '' nie stworzyli wspolnie wsparcia do rozwoju rodzimej Polskiej motoryzacji np. budowy nowego samochodu '' new syrena '' ? . BeZ rodzimych produktow zaawansowanych technologicznie nasze zarobki nie wzrosna bo swiat placi tylko wielkie pieniadze za produkty zaawansowane technologicznie tyle ze w tym wypadku zarabiaja Niemcy .
8 lat
339
Twoja opinia
Zmień treść
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2016-08-20 22:57
Nie liczę tu na patriotyzm i prawość właściciela firmy.
7 lat
00
Twoja opinia
Zmień treść
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2015-09-26 12:44
proponuje szybko wycofac wszystkie diesle ze sprzedazy :)
8 lat
2811
Twoja opinia
Zmień treść
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2015-09-26 13:14
A jak tam w Audi nie macie silników Diesla na Polskę ze zbyt dużą emisją spalin :) (1)
Szwajcaria zawiesiła sprzedaż... pewnie teraz trafią do nas :)
czołowa firma(plichta) rekrutująca ludzi, nawet na szeregowe stanowiska
w opraciu o działalność... XD
8 lat
451
Twoja opinia
Zmień treść
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2015-09-27 07:13
Śmieciowe umowy u Plichty (1)
Wszystkie salony Plichty zatrudniają na śmieciowych umowach. Legalny bandytyzm. I najgorsze jest to że to za przyzwoleniem PO.
Handlarz
8 lat
208
Twoja opinia
Zmień treść
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2015-09-28 08:19
Taak, oczywiscie PO wszystkiemu winne. Globalne ocieplenie to tez ich wina. Wkurzajace sa takie komentarze!! Poczekaj Pisowcu az Twoj prezes dojdzie do wladzy wtedy na pewno da kazdemu po sztabce zlota i codziennie bedziesz glaskany po glowce przez pracodawce (bez wzgladu na rodzaj umowy).