wiadomości - Aktualności

Dzień kobiet z Mercedesami, modą i prosecco

Prezentacja nowych modeli Mercedesa, pokazy mody i schłodzone prosecco - za nami druga edycja Dnia Kobiet w gdańskim salonie Mercedes-Benz Witman. Podczas wydarzenia zaproszone panie były świadkami pokazów kolekcji gdyńskiej projektantki Karoliny Kalskiej, a także kameralnej prezentacji najnowszego Mercedesa-Benz GLB. W wydarzeniu wzięło udział blisko 200 kobiet.



Wydarzenie She's Mercedes x She's Kalska to ukłon w stronę kobiecości, ale nie tylko ze względu Dnia Kobiet, to przede wszystkim docenienie płci pięknej jako ważnej grupy docelowej marek motoryzacyjnych. Dobitnie potwierdzają to liczby - w końcu co piąty nabywca Mercedesa jest kobietą. Panie stanowią około 35 proc. klientek aut kompaktowych, a w 80 proc. wpływają na decyzję o zakupie pojazdu. Tegoroczna edycja imprezy - podobnie zresztą jak przed rokiem - połączyła modę i motoryzację.

- Projekt She's Mercedes bardzo często kojarzony jest wyłącznie z motoryzacją. A tak naprawdę celem tego projektu jest wzajemne inspirowanie się kobiet - motywowanie do realizacji planów, osiągania sukcesów i spełniania marzeń. Oczywiście czasami tym planem jest zakup Mercedesa - wyjaśnia Katarzyna Graj z Mercedes-Benz Witman.
Sobotni wieczór rozpoczął się od przywitania gości przez prezes firmy Mercedes-Benz Witman - Olgę Witman.

Podczas kilkugodzinnego wydarzenia panie zobaczyły łącznie trzy pokazy mody, w tym dwie kolekcje trójmiejskiej projektantki Karoliny Kalskiej. Podczas pokazu otwierającego modelki zaprezentowały się w kimonach, natomiast w finałowym pokazie goście poznali kolekcję o nazwie "She's Mercedes x She's Kalska".

Trzeci pokaz skierowany był do największych miłośników marki Mercedes-Benz, bo pokazano w nim odzież z linii AMG Performance Wear. Co ciekawe, gdański salon Mercedesa jest jedynym miejscem w Polsce, w którym można nabyć tę odzież.

Nowy Mercedes-Benz GLB.
Nowy Mercedes-Benz GLB. fot. Piotr Żagiell / Trojmiasto.pl
Podczas imprezy organizowanej w salonie Mercedes-Benz... nie mogło zabraknąć wątku motoryzacyjnego. Jedną z gwiazd wieczoru był najnowszy Mercedes-Benz GLB. O absolutnej nowości spod znaku trójramiennej gwiazdy opowiedział Paweł Stefaniak, szef sprzedaży Mercedes-Benz Witman.

GLB to samochód łączący cechy SUV-a i minivana. Nie jest jedynie wypełnieniem brakującej luki między modelami GLA i GLC, to tak naprawdę zupełnie nowy pomysł Mercedesa na auto rodzinne. Jest pragmatyczny, nowoczesny, a do tego atrakcyjnie wygląda i dostępny jest w przystępnej cenie. Więcej o tym modelu przeczytasz w naszych testach.

Małe modele ze stajni Mercedes-AMG.
Małe modele ze stajni Mercedes-AMG. fot. Piotr Żagiell / Trojmiasto.pl
Nie był to jedyny model zaprezentowany tego wieczoru. Panie mogły z bliska przyjrzeć się niewielkim, ale niezwykle drapieżnym modelom ze stajni AMG - A 45 S oraz CLA 45 S.

Po zakończeniu oficjalnej części wieczoru, panie mogły oddać się kuluarowym rozmowom przy lampce prosecco, aromatycznej kawie czy sushi. Wydarzenie poprowadził dziennikarz Tomasz Galiński.

Czytaj także: AMG Brand Center Gdańsk - pierwszy taki salon w Europie

Czytaj także: GLB - absolutna nowość Mercedesa

Opinie (39) ponad 10 zablokowanych

  • Każdy nowy Mercedes coraz bardziej uzależniony od plastiku, w tym deska jak w Pandzie.

    Panie starają się dotrzymać kroku tej tendencji marki.

    • 70 9

  • Audi z kolei nie nadąża za swoimi klientkami ;-)
    One wciąż są na prowadzenie jeśli chodzi o plastik!

    • 18 0

  • qrulu

    nikt ciebie nie lubi bo jestes złym człowiekiem to nie gra masz 1 życie

    • 3 5

  • Co się dzieje z naszą płcią piękną ? Czy nasze panie czasami patrzą w lustro ? Aż żal patrzeć na większość gości bo z wyglądu przypominają przybyszki zza wschodniej granicy , ofiary amatorskich operacji plastycznych.
    Niejeden budowlaniec na budowie nie używa takiej ilości tapety, szpachli i farby.
    Drogie Panie , granica pomiędzy dbaniem o siebie a karykaturą jest bardzo cienka .

    • 130 0

  • Niestety jako kobieta muszę się zgodzić:(

    • 41 0

  • Fit kobiety

    luksusowe

    • 6 16

  • To Prosecco to musi być jakiś luksusowy trunek dla elity. W biedrze tego nie sprzedają

    • 35 2

  • spoko, spoko
    Jutro będą na zakupach w biedrze i nie będzie ą ę

    • 9 0

  • Prosecco

    Prosecco dostaniesz w Lidlu za 20zl wiec nie takie drogie .

    • 12 0

  • Trochę silikonu i kwasu robi swoje. Człowiek od razu wygląda inaczej niż metryka wskazuje.

    • 16 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najnowsze artykuły