• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Cindy Crawford nową twarzą Reserved

Alicja Olkowska
8 marca 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat LPP z miliardowym zyskiem
Obecność 52-letniej modelki w kampanii Reserved "I Love You Cindy" jest uzasadniona: najnowsza, wiosenno-letnia kolekcja to hołd złożony latom 80., czyli czasom, gdy Amerykanka zaczęła odnosić pierwsze międzynarodowe sukcesy. Obecność 52-letniej modelki w kampanii Reserved "I Love You Cindy" jest uzasadniona: najnowsza, wiosenno-letnia kolekcja to hołd złożony latom 80., czyli czasom, gdy Amerykanka zaczęła odnosić pierwsze międzynarodowe sukcesy.

Była Kate Moss, były Cara Delevingne i Georgia May Jagger. Teraz przyszła pora na następną ikonę mody, Cindy Crawford, która oficjalnie rozpoczęła współpracę z trójmiejską marką Reserved.



Cindy Crawford w latach 90., obok takich sław jak Claudia Schiffer, Linda Evangelista czy Naomi Campbell, zaliczała się do grona tzw. supermodelek: wyznaczały nowe trendy, otwierały i zamykały najważniejsze pokazy oraz uosabiały wszystko to, o czym marzyły współczesne kobiety.

Obecność 52-letniej modelki w kampanii Reserved "I Love You Cindy" jest uzasadniona: najnowsza, wiosenno-letnia kolekcja to hołd złożony latom 80., czyli czasom, gdy Amerykanka zaczęła odnosić pierwsze międzynarodowe sukcesy.

- W najnowszej kampanii nostalgicznie wracamy do czasów "power woman" i lat 80. Ich kwintesencją w modzie jest niepodważalnie Cindy Crawford. Gwiazda w wiosennej kampanii Reserved utożsamia zmysłowość i kobiecość przekornie podkreślone poprzez zdrowy dystans do siebie - mówi Monika Kapłan, dyrektorka marketingu Reserved. - Kampania "I Love You Cindy" będzie mieć nieco żartobliwy wydźwięk, tak by poruszając się w świecie mody i galopujących trendów estetycznych nie zapominać, iż egzystujemy w świecie popkulturowej zabawy.
O powrocie do estetyki sprzed ponad 30 lat świadczy również współpraca z aktorem Dacre Montgomerym, który wystąpił w drugim sezonie serialu "Stranger Things" - produkcji, która zyskała popularność m.in. za nostalgiczny powrót do lat 80.

Całą kampanię będzie można obejrzeć 15 marca.

Cindy Crawford nową twarzą Reserved: zapowiedź nowej kolekcji

Miejsca

Opinie (118) ponad 10 zablokowanych

  • No tak lepiej wydać kilka milionów na taką promocję (16)

    niż poprawić jakość ubrań, które po 3-4 praniach robią się wyblakłe, mechacą się, a z jeansów odpadają guziki po pół roku od kupna i myślicie, że taki klient wróci i zakupi ponownie taki chłam produkowany w azji za pare dolarów tylko dlatego, że markę reprezentuje jakaś była, ale wiekowa już modelka...

    • 165 30

    • klient (6)

      ale dżinsy i inne ciuchy kosztują 1/4 ceny tych markowych
      I co lepiej mieć 1 ciuch na 4 sezony czy 4 na 4 sezony, i co sezon modne?
      Odp. musi zadać sobie każdy sam, a nie wypisywać bzdury o jakości.
      Przecież wiadomo, że za ceną stoi jakość.

      BRAWO I TAK DALEJ, aby nas H&M nie zalał jeszcze gorszą tandetą !!!

      • 18 23

      • No właśnie ,wolę ciuch na 4 sezony a nie tylko na 4 ...prania :)

        • 1 0

      • Jakbyś kupił oryginalny ciuch, a nie turecka podrobę, to byś wiedział że lepiej mieć w szafie 10 porzadnych rzeczy niż czterdzieści g*wnia-nych.

        • 5 0

      • Tanie szmaty sa dla bogatych ludzi, bo trzeba je czesto wyrzucac do smietnika. Szmaty z Reserved sie nie nadają dla Caritasu juz nie mowiac o np umyciu szyb w samochodzie. Ja jestem biedny i kupuje markowe ubrania w ilosci 4 na 4 sezony jak to napisales/as. Ale spodnie kosztuja mnie 250-300pln, a nie 79pln i sa z bawelny a nie lajkry z domieszka poliestru. Reserved bylo dobre na poszatku dzialanosci, mam chyba jeszcze ze dwie bawelniane koszulki od nich, co prawda teraz sie nadaja tylko do spania.

        • 6 1

      • Pepco

        Reserved ma jakość porównywalna do Pepco, więc po co przepłacać:)

        • 17 5

      • Jeśłi "modne" wobec obecnych standardów...
        To wolę stare nawet 15-20 letnie.
        Nie kończyłem koledzu w USA w 86 roku by nosić szmaty z takim napisem

        • 11 5

      • Hm

        No właśnie to jest szit

        • 14 1

    • wszyscy marudzą na sieciówki,a jakoś na brak klientów takie sklepy nie narzekają

      • 5 1

    • No mnie niestety stać tylko na takie Reserved i HM

      • 2 2

    • no widzisz

      Tak to już jest w szarej korporzeczywistości, że dział marketingu ma płacone za reklamowanie, a na jakość ubrań, to już nie ma za bardzo wpływu. I co zrobisz jak nic nie zrobisz?

      • 4 0

    • Czy Kate Moss się nie obrazi?

      • 3 2

    • Ciekawe czy Cindy chodzi w Reserved czy o tej marce wcześniej słyszała? (1)

      • 19 3

      • wcale mnie to nie ciekawi

        • 7 2

    • To nie kupuj

      • 8 11

    • Szmata pozostanie szmatką bez względu na to kto ją reklamuje.

      • 33 4

    • nie lepiej

      bo ktos kiedys powiedzial, ze reklama jest dzwignia handlu i wiele w tym prawdy

      • 12 1

  • Ubieram sie w lumpach...i wygladam o niebo lepiej niz w mowych szmatach z reserved. Smiech na sali z cenami tam i w mohito

    • 0 3

  • (3)

    A na pracownikach magazynu oszczędzają

    • 42 5

    • A ile faktycznie pracujesz a ile stoisz i gadasz z koleżanką?

      • 1 2

    • a macie tam "na magazynie" jakąś Cindy? ewentualnie Lindę lub Claudię?

      • 4 1

    • Nie oszukujmy się, pracownik magazynu to jest ktoś kto nie ma kwalifikacji żeby robić coś innego, lepiej płatnego.

      • 4 7

  • (1)

    A ciuchy nadal po pierwszym praniu do wyrzucenia.

    • 28 10

    • Nawet do lumpa nie nadają siè

      • 0 0

  • (1)

    Zapowiada się kolejna świetna, na światowy poziomie kampania Reserved. Niesamowite jak polska firma potrafi konkurować pod tym względem z markami zachodnimi, które na pewno mogą wydać więcej kasy na sławy.

    • 5 4

    • Dział PR w akcji.

      • 3 0

  • Tym razem kampania ma byc tylko zdjeciowa - (1)

    - reklamowane ubrania stracily fason I kolor podczas trwania 30 sekundowego spotu, wiec zrezygnowano z tej idei.

    • 14 2

    • Dobre :)))

      • 2 0

  • (1)

    Trzeba się w końcu przyzwyczaić do tego, że Reserved to już światowa marka i współpracuje z najlepszymi w branży.

    • 1 7

    • Ile za to łaskawy Pan Ci płaci?
      10 zł?

      • 6 0

  • Ciekawe czy mają jeszcze sklep na Oxford Street (2)

    • 3 2

    • Mają i ma się mega dobrze

      • 1 1

    • mają :)

      • 1 0

  • Pani Alicjo, jezeli juz poruszyla Pani osobe Cindy Crawford to (5)

    moze lepiej bylo by odwolac sie do fotografii jej pieknej mlodziutkiej coreczki.

    • 5 37

    • (2)

      A co ty, jakieś problemiki z orientacją ?
      Dzieci lubisz jakby bardziej ?

      • 2 0

      • Kaia (Cindy corka) to juz nie takie dziecko.

        W przyszlym roku bedzie pelnoletnia ale chociaz popatrzec na nia to nie grzech. Przeciez takze probuje swoich sil jako modelka. Zobacz na Google i otworz swoj umysl szeroko na swiat....

        • 0 0

      • lubie dzieci bo one są dynde

        • 0 1

    • A po co ? (1)

      • 17 0

      • Bo moze przedpisca lubi dzieci...

        • 1 0

  • Nie za stara? (1)

    Ona była fajna ... 18 lat temu!

    • 2 6

    • w czym problem?

      dalej dobrze wygląda, wiek to tylko liczba

      • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane