Moda & Uroda

  • Wielka idea czy kicz? O współpracy Louis Vuitton i Jeffa Koonsa

    Projektanci od zawsze inspirowali się wielkimi artystami malarstwa i rzeźby, próbując przenieść słynne dzieła z muzeów na wybiegi. Mimo to najnowsza kolekcja marki Louis Vuitton wywołała...

  • Klasyka się nie starzeje, czyli elegancka moda biznesowa

    Pracodawcy coraz częściej są skłonni do rozluźniania sztywnego gorsetu biznesowego dress code'u, jednak umiejętne korzystanie z zasad klasycznej elegancji to ważny czynnik zawodowego...

  • Pokaż talię! Gorsety i pasy grają tej wiosny pierwsze skrzypce

    Gorset powraca w tym sezonie w wielkim stylu. Zamiast skromnie chować go pod marynarką, zapinamy i sznurujemy na sukienkach, koszulach i żakietach. Trudno podejrzewać, by ten efektowny...

  • Tusz i już! Najlepsze maskary deluxe

    Ponad 80 proc. mieszkanek globu deklaruje, że nie wyobraża sobie makijażu bez tuszu do rzęs. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych, czemu trudno się dziwić, bo ta gałąź...

  • Soczyste kolory i odważne wzory, czyli wiosna w pełni

    Projektanci na cieplejsze miesiące spoglądają przez różowe okulary, bo w palecie wiosennych hitów znalazło się miejsce dla kilkudziesięciu odcieni różu. Zachwycili się kolorami malin,...

  • Zastrzyk energii dla skóry. Jakie zabiegi warto wykonać wiosną?

    Nowa pora roku i nowy schemat pielęgnacji. Wiosną skóra potrzebuje zastrzyku energii i intensywnego nawilżania. To dobry czas, by poprawić kondycję cery i ciała, zwłaszcza że zdecydowana...

  • Mercure Fashion Night po raz pierwszy w Gdańsku

    Gdańsk, to po Warszawie i Krakowie, trzecie miasto, do którego w czwartek wieczór zawitał, powołany do życia rok temu przez Grupę Hotelową Orbis, projekt Mercure Fashion Night....

  • Nagrodzono młodych twórców łączących modę z bursztynem

    Amber Look Project - finałowy pokaz konkursu dla młodych projektantów mody i biżuterii z bursztynem - odbył się w tym roku po raz pierwszy poza galą Amber Look. We wtorkowy wieczór...

  • Diament - luksusowy kaprys czy dobra inwestycja?

    O tym, że diamenty są wieczne świat usłyszał po raz pierwszy w 1947 roku. Hasło reklamowe ukute przez De Beers, jedną z największych na świecie firm handlujących diamentami, pozostaje...

  • Marki wspierają się w Gdyni. Druga edycja "Marka Wspiera Markę"

    Muzeum Miasta Gdyni w sobotni wieczór wypełniło się po brzegi za sprawą drugiej edycji wydarzenia "Marka Wspiera Markę". Inicjatywa podjęta przez Annę Szubert i zespół Personal Branding...