- 1 115-metrowe mieszkanie w Gdańsku (20 opinii)
- 2 Penthouse za 24,8 mln zł w Gdańsku (160 opinii)
- 3 Barbara Sobczak: z Dubaju do Gdańska (68 opinii)
- 4 Zamknęli całą Montownię dla tej imprezy (18 opinii)
- 5 Zobacz efektowne wodowanie superjachtu (47 opinii)
W dniach 11-13 lipca przestrzeń sopockiego Placu Zdrojowego należy do ponad stu wystawców z całej Polski. Liczna grupa turystów i mieszkańców Trójmiasta pojawiła się w sobotę w okolicach molo, nie zważając na deszczową, niemal jesienną aurę. Co możemy kupić na Targach Summer Mungo Fair?
W namiotach ustawionych na terenie Placu Zdrojowego możemy zobaczyć najnowsze kolekcje młodych polskich projektantów, a także marek o ugruntowanej pozycji. Podczas targów możemy kupić autorską biżuterię, niebanalne ubrania, ręcznie szyte torebki, naturalne kosmetyki i artykuły wyposażenia wnętrz. Bogata oferta i duża liczba wystawców z pewnością zaspokoi zróżnicowane gusta.
- Sopot jest dla mnie miejscem o kosmopolitycznym klimacie. Cieszę się, że możemy pokazać naszą letnią kolekcję, w jego najbardziej uczęszczanym miejscu, w okolicach molo. Ilekroć jestem w Sopocie uderza mnie fakt, że jest tak zróżnicowany modowo. Mamy tu przekrój wszystkich stylów. Na naszym stoisku możecie zobaczyć wiosenno/letnią kolekcję, w której dominują motywy marynistyczne - paski i kotwice, ale też pastelowe grochy- mówi Paulina Wiśniewska, właścicielka marki Brunoszka.
- Na naszym stoisku można w tym roku spotkać więcej kolorów letnich takich jak: mięta, koral, biel, beż i oczywiście zawsze obecna w naszych kolekcjach szarość i czerń. Mamy niespodziankę dla miłośników lekkich i przewiewnych rzeczy w postaci bawełny żakardowej, która jest idealna na lato. Nasz styl pozostaje niezmienny, wygoda i zabawa przede wszystkim!- mówi Karolina, współwłaścicielka marki Dress Code.
Wakacyjne trendy zagościły także u producentów autorskiej biżuterii. Dominowały minimalistyczne formy i pastelowe kolory. - W letniej kolekcji prezentowanych przeze mnie bransoletek, wykonanych z kamieni półszlachetnych, dominują pastelowe marmury, subtelne białe muszle i wyrazista zieleń jadeitów- zaznacza Małgorzata Chełstowska, projektantka i właścicielka marki La Mia.
Podczas letniej edycji targów, organizowanych przez agencję Magnetic Group i markę Mungo, odbywają się m. in. pokazy mody, warsztaty kulinarne, konsultacje z zakresu kosmetologii i dietetyki, a nawet konkurs wokalny. Nowatorska koncepcja tego przedsięwzięcia łączy ze sobą świat muzyki, mody, kuchni i wzornictwa.
- Letnia edycja Mungo Fair wyróżnia się tym, że nasza oferta została wzbogacona o stoiska ze zdrową, ekologiczną żywnością. Odbędą się warsztaty z zakresu zdrowego odżywiania i konsultacje z dietetykiem. Mamy wyjątkową oprawę muzyczną i to muzyka będzie nam towarzyszyła przez cały weekend- dodaje Marcin Warnke.
Dużym zainteresowaniem cieszyły się stoiska poświęcone kulinariom. Na targach można zakupić ekologiczną żywność, regionalne specjały, od wędlin po powidła, a także skosztować egzotycznej kuchni. Najmłodsi mieli okazję wziąć udział w warsztatach wyrabiania naturalnych kosmetyków, a nieco starsze miłośniczki mody, uszyć własną plażową torbę.