• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Trójmiasto ma swojego Rolexa

Aleksandra Sobocińska
14 listopada 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
Możemy wybrać jeden z modeli Rolexa w salonie lub zamówić wersję spersonalizowaną, wedle naszego gustu i potrzeb. Możemy wybrać jeden z modeli Rolexa w salonie lub zamówić wersję spersonalizowaną, wedle naszego gustu i potrzeb.

Gdańsk jest trzecim miastem w Polsce, po Warszawie i Katowicach, w którym dostępne są najbardziej rozpoznawalne zegarki na świecie. W czwartek swoją działalność rozpoczął butik Rolexa, usytuowany w salonie W.Kruk w Galerii Bałtyckiej.



Rolex to szwajcarska firma, która istnieje od 1905 roku. Aktualnie jest uznawana za największego producenta ekskluzywnych zegarków na świecie, a jej roczne obroty wynoszą 3 miliardy dolarów. Czasomierze marki charakteryzuje precyzją wykonania i perfekcyjnym wykończeniem. Ceny zegarków osiągają zawrotne kwoty rzędy setek tysięcy dolarów.

- Bardzo się cieszymy, że marka Rolex dostrzegła potencjał Trójmiasta i możemy państwu przedstawić najpiękniejsze modele zegarków. Rolex to jedna z najbardziej prestiżowych i znanych marek światowych, symbol jakości i niedoścignionej szwajcarskiej precyzji - tymi słowy gości powitała Katarzyna Sosińska, PR manager marki W.Kruk.

Trzeci polski salon marki jest pierwszym na Pomorzu. Decyzja o otworzeniu butiku właśnie tutaj ma pewne uzasadnienie.

- Trójmiasto jest aglomeracją, która na chwilę obecną ma największy potencjał sprzedażowy. Wszystkie dane makro oraz dane dotyczące rynku luksusowego wskazują, że to właśnie w tym regionie możemy osiągnąć sukces sprzedażowy. W pierwotnym planie zakładaliśmy, że kolejny polski salon Rolexa będzie znajdował się w Poznaniu, jednak wnikliwa analiza wspomnianych danych skierowała nas ku innej decyzji. Na przestrzeni ostatnich lat Trójmiasto bardzo się rozwinęło, realnie widać mnóstwo udanych inwestycji, które świadczą o dynamicznym rozwoju. Sądzimy, że potencjał siły nabywczej jest jednym z najwyższych w Polsce - powiedział Daniel Kończak, manager ds. zegarków W.Kruk.

W gdańskim salonie dostępne są podstawowe modele zegarków, stanowiące hit sprzedażowy od wielu lat oraz najnowsze kolekcje - Datejust, szeroka linia Proffesional, począwszy od zegarków Explorer, przez Deepsea, aż do Submariner.

- Na świecie są miliony różnych marek, które nieczęsto są kojarzone z jednym produktem. Jakże inaczej wygląda sytuacja, kiedy mówimy o Rolexie. Jest to nazwa firmy produkującej zegarki, ale również synonim prestiżu, jakości i szwajcarskiej myśli technologicznej - skomentował Daniel Kończak.

Rolex przez długi czas był kojarzony z marką typowo męską, aktualnie bogaty wybór zegarków damskich sprawia, że również panie chętnie korzystają z oferty. A wybór jest szeroki.

- Najpopularniejszymi modelami kolekcji damskiej są Day Date oraz Gold Dust. Panie często decydują się na zegarki z masą perłową i jak największą ilością kamieni. Te surowce prowokują i przykuwają uwagę. Panowie zazwyczaj wolą klasykę - zdradził Kamil Zajkowski, ekspert ds. zegarków Rolex w butiku w Galerii Bałtyckiej.

Swój wymarzony zegarek możemy de facto zbudować sami, bazując na jednym z klasycznych modeli. Najpierw wybieramy wielkość koperty, następnie surowiec - złoto, stal, połączenie z żółtym lub różowym złotem, później wybieramy kolory tarczy - może być zwykła, czarna lub stalowa, może być z masy perłowej. Później wybieramy indeksy - do wyboru mamy m.in. diamentowe, szafirowe, rubinowe. Ostatnią częścią jest bezel, czyli to, co znajduje się na wierzchu koperty - może być karbowany, gładki lub otoczony kamieniami oraz bransoletkę zegarka. Na swój spersonalizowany, unikatowy Rolex musimy czekać od 3 do 6 miesięcy.

W kolekcjach męskich dominuje klasyka, nowością są pojawiające się sezonowo kolory.
Przykładowo - w najnowszej kolekcji męskiej uwagę przykuwa model z niebieską tarczą i niebieskim szkłem.

- Model, który cieszy się największym zainteresowaniem mężczyzn to Deepsea D-blue. Ma kopertę o szerokości 44 mm. To, co go wyróżnia, to wodoszczelność - do 4000 metrów, co świadczy o wysokiej precyzji wykonania - zdradził Kamil Zajkowski. - Wyjątkowym zegarkiem, na który klienci czekają nawet 6 miesięcy, jest model Daytona. Ten, który mamy aktualnie w gablocie, wykonany jest ze złota, ale hitem wśród surowców jest stal, czarny lub biały - dodał.

Przykładowe ceny modeli to: Deepsea D-blue - od 40 tys. zł, Daytona - ponad 50 tys. zł, Oyster Perpetual Date - 12 tys. zł.

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (146) ponad 10 zablokowanych

  • kupiliśmy takie dwa Rolexy, jeden nosi nasz piesek

    • 13 1

  • ocenianie ludzi poprzez wygląd (2)

    Coś Wam opowiem,jezeli chodzi o ocenianie ludzi po wyglądzie. Mój znajomy ,który ma ubojnie i masarnie oraz kilkanaście sklepów chciał kupić sobie nowy samochód wybór padł na mercedes gl wersję taką troszkę lepszą ,która zbliżała się do 400.000 zł (gdzie prowizja dealera to około 20% czyli koło 70.000 zł). Na jego szczęście czy nieszczęście cały dzień spędził na produkcji swojej masarni bo doglądał dostawy nowych maszyn i niestety troszeczkę przeszedł na niego zapach świeżo produkowanych wędlin,pojechał do salonu do gdańska normalnie ubrany (jeansy, bluza ) wraz z synkiem.Pracownicy salonu najpierw wogóle do niego nie podchodzili ,jakby był trędowaty a na końcu wyprosili go z salonu (fakt bardzo grzecznie) pod pretekstem ,że dziecko brudzi siedzenie kierowcy (usiadło z tyłu i może dotknęło nóżkami fotel kierowcy). Skończyło się na tym,ze pojechał do Koszalina i tam zamówił sobie taki model jak chciał wpłacił prawie 100.000 zł zaliczki i teraz cieszy się swoim samochodem ale zawsze jak się spotykamy to ten temat powraca jak bumerang.
    pozdrawiam

    • 21 5

    • Ale rozumiem, że do Koszalina pojechał już umyty?

      • 5 1

    • do Mirosława

      Masz racje, tez mam zamożnego znajomego, ubiera się markowo ale skromnie, jie ma wielkiego logo firm na czole i koszulce. Pojechał kupić mercedesa do salonu w Oliwie. dziecko nie mogło drzwi otworzyc bo zamknięte były - bo klienci brudza. Zenada i obsługa, wyszedł i kupił nowego w Niemczech i jeszcze podziękowali za zakup.
      Muzeum a nie salon, chyba jako jedyni sa tak durni.

      • 0 0

  • No bomba ! Nowak bedzie mial niedaleko !

    • 8 2

  • i co z tego wynika ??? dla zwyklego zjadacza chleba

    bo zwykly czlowiek nie kupuje rolexsa ,trzeba byc poslem ,ministrem lub ministra albo premierka

    • 9 2

  • Czy nie prościej zamiast nie potrzebnego dziś zegarka / czas wskazuje nawet najprostszy telefon czy wyświetlacz w samochodzie a w domu nawet kuchenka / , zawieszać na szyi tabliczkę ze stanem konta? Może być nawet złota! O ileż to bardziej szpanerskie!

    • 7 4

  • Jezu , jak ten kapitalizm ogłupia!

    • 13 3

  • Z dwojga złego to już wolę tak jak za komuny "mgr inż." na wizytówkach.

    • 3 2

  • i tyle..

    Gadżet dla Amerykanów,czyli wszelkiej zbieraniny z całego świata,pełnej bezguścia.

    • 9 1

  • Jak ten właściciel ubojni przyjdzie do mojej firmy

    to też go wyproszę. Obsługa mercedesa miała dobrą intuicję, że traktowali go jak trędowatego. Widać czuć trupem od niego z daleka. Robić biznes z zabijania zwierząt - to dopiero masakra.
    Współczuję mu

    • 6 9

  • news jak za komuny

    kiełbasa podrożała, ale za to lokomotywy potaniały

    • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane