Lady Business Club zaprasza na najbliższe spotkanie z cyklu Lady Business Round Table w Trójmieście, które odbędzie się 29 czerwca 2016 roku o godz. 15:00 w hotelu Hanza**** W Gdańsku.
Podobne wydarzenia
sobota, godz. 11:00 - 16:00
Gdańsk,
Auchan Gdańsk
Wstęp wolny
niedziela, godz. 13:00
Sopot,
Grand Blue
bilety 225 zł
wyprzedane
wyprzedane
Tematem spotkania będzie:
"Silna marka. Nie obawiaj się o to, "co powie rynek". Stwórz własną przestrzeń - sztuka rynkologii."
Tego dnia, poza częścią szkoleniową, zapraszamy gości także na wspaniały rejs katamaranem!
Kobieta w biznesie staje przed wieloma wyzwaniami, jednym z nich jest sprostanie wymogom rynku. Świat biznesu jednak nieco się zmienił w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek, nasza opinia się liczy, nasz głos ma (niemałą) wagę.
Jeśli nie jesteś pewien, czy oferujesz konkretną wartość, albo chcesz stworzyć nową wartość, i zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem - jeśli chcesz poznać sztukę kreowania rynków i zarządzania nimi, to spotkanie jest dla Ciebie.
Gość specjalny:
Jacek Kotarbiński - ekonomista, uznany autorytet i ekspert w zakresie marketingu strategicznego, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Doktorant Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Od 1990 roku praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerowej "Sztuki Rynkologii" - konsekwencji 10 lat autorskich treści związanych z innowacjami, marketingiem, mediami, obsługą klienta, start-upami i rozwojem firm. Owoc 25 lat zawodowego doświadczenia.
Temat wystąpienia: Jakie marki dziś kochają klienci? Świat się zmienił, a siłą napędzającą współczesny biznes stały się marki firmy. Aktywne, angażujące, komentowane i kochane. Jak budować dziś emocje i angażować swoich klientów w internecie i poza nim.
Temat dyskusji (II część spotkania z gościem specjalnym):
Dlaczego Dior i Chanel? Zapraszamy do dyskusji, dlaczego niektóre marki są wyjątkowo kochane i co składa się na ich sukces. Postaramy się odpowiedzieć na pytanie, jak sprawić, by Państwa marki były kochane i inspirujące
Prelekcję wygłosi także:
Ewa Czertak - ekspert i praktyk personal branding dla przedsiębiorców, mentor, mówca motywacyjny. Prezes Akademii Marki z Klasą, wspólnik Business Unlimited Sp. J., Twórca półrocznego kursu dla przedsiębiorców Personal Branding "Bądź widzialna marką" oraz programu mentoringowego, który szkoli i rozwija przedsiębiorców do roli mentorek biznesu.
Temat wystąpienia: Strategia marki osobistej - jak uniknąć siedmiu grzechów strategicznych?
Strategia marki, pomysł na to, jaka ona ma być dla odbiorcy. Po co przedsiębiorcy jakaś enigmatyczna strategia marki osobistej, jeśli wszystko robi się samo, intuicyjnie a firma dobrze sobie radzi i bez rozpoznawalności marki właściciela?
Po zakończeniu części oficjalnej goście zostaną zaproszeni na godzinny rejs katamaranami po Motławie zorganizowany przez partnera spotkania H20 LIMO.
"Silna marka. Nie obawiaj się o to, "co powie rynek". Stwórz własną przestrzeń - sztuka rynkologii."
Tego dnia, poza częścią szkoleniową, zapraszamy gości także na wspaniały rejs katamaranem!
Kobieta w biznesie staje przed wieloma wyzwaniami, jednym z nich jest sprostanie wymogom rynku. Świat biznesu jednak nieco się zmienił w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek, nasza opinia się liczy, nasz głos ma (niemałą) wagę.
Jeśli nie jesteś pewien, czy oferujesz konkretną wartość, albo chcesz stworzyć nową wartość, i zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem - jeśli chcesz poznać sztukę kreowania rynków i zarządzania nimi, to spotkanie jest dla Ciebie.
Gość specjalny:
Jacek Kotarbiński - ekonomista, uznany autorytet i ekspert w zakresie marketingu strategicznego, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Doktorant Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Od 1990 roku praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerowej "Sztuki Rynkologii" - konsekwencji 10 lat autorskich treści związanych z innowacjami, marketingiem, mediami, obsługą klienta, start-upami i rozwojem firm. Owoc 25 lat zawodowego doświadczenia.
Temat wystąpienia: Jakie marki dziś kochają klienci? Świat się zmienił, a siłą napędzającą współczesny biznes stały się marki firmy. Aktywne, angażujące, komentowane i kochane. Jak budować dziś emocje i angażować swoich klientów w internecie i poza nim.
Temat dyskusji (II część spotkania z gościem specjalnym):
Dlaczego Dior i Chanel? Zapraszamy do dyskusji, dlaczego niektóre marki są wyjątkowo kochane i co składa się na ich sukces. Postaramy się odpowiedzieć na pytanie, jak sprawić, by Państwa marki były kochane i inspirujące
Prelekcję wygłosi także:
Ewa Czertak - ekspert i praktyk personal branding dla przedsiębiorców, mentor, mówca motywacyjny. Prezes Akademii Marki z Klasą, wspólnik Business Unlimited Sp. J., Twórca półrocznego kursu dla przedsiębiorców Personal Branding "Bądź widzialna marką" oraz programu mentoringowego, który szkoli i rozwija przedsiębiorców do roli mentorek biznesu.
Temat wystąpienia: Strategia marki osobistej - jak uniknąć siedmiu grzechów strategicznych?
Strategia marki, pomysł na to, jaka ona ma być dla odbiorcy. Po co przedsiębiorcy jakaś enigmatyczna strategia marki osobistej, jeśli wszystko robi się samo, intuicyjnie a firma dobrze sobie radzi i bez rozpoznawalności marki właściciela?
Po zakończeniu części oficjalnej goście zostaną zaproszeni na godzinny rejs katamaranami po Motławie zorganizowany przez partnera spotkania H20 LIMO.