wiadomości

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Nowe BMW serii 3. Książę z Bawarii

BMW 3 szóstej generacji podczas premiery w Trójmieście.



Dłuższa, szersza i o 40 kg lżejsza. Bardziej ekonomiczna, po raz pierwszy w różnych wariantach wyposażenia i z ośmiobiegowym automatem. Oto najnowsza limuzyna BMW w swoim szóstym wcieleniu. Limuzyna słynnej serii 3. Premiera tego modelu odbyła się w gdańskim salonie BMW Zdunek a gościem specjalnym imprezy był Krzysztof Hołowczyc.



Nowe BMW 320d

fot. Marcin Tymiński/trojmiasto.pl

Nowe BMW 320d

"Trójka" BMW od wielu lat należy do najchętniej kupowanych samochodów segmentu premium na całym świecie. Co prawda, w Polsce niektóre generacje serii 3 doczekały się statusu kultowych, głownie wśród pewnego wyróżniającego się grona miłośników marki (zwłaszcza serie E36 i E46), jednak z pewnością nie o takiej grupie docelowej, jako najbardziej pożądanej myślał bawarski producent. Obecna, najnowsza, szósta już generacja serii 3, oznaczona typoszeregiem F30 to samochód, który pełnymi garściami czerpie ze sprawdzonych już rozwiązań większych modeli, chociażby serii 5. Wprowadza także nowe, za którymi pójdą inni producenci, zarówno ci z segmentu premium, jak i do niego aspirujący.

Co więc nowego oferuje nowa seria 3, którą po raz pierwszy zobaczyliśmy na eleganckiej jak zawsze premierze, w salonie firmy Zdunek, pomorskiego przedstawiciela marki? Agresywny przód, reflektory przypominające zmarszczone brwi, wąski tylny słupek nawiązujący do dawnych modeli i dość szeroki tył. To co rzuca się w oczy, to niezwykle elegancki profil samochodu. Wśród pierwszych komentarzy można było usłyszeć głosy, że... to nieco pomniejszone BMW serii 5.

Seria 3 jednak urosła. Jest szersza i dłuższa. Po raz pierwszy też siadając na tylnej kanapie w tym samochodzie, można poczuć się naprawdę przestronnie. Do tego, że praktycznie każda wersja wyposażenia (Sport, Luxury i Modern) spełnia najwyższe standardy, nawet najbardziej wymagających użytkowników, nie trzeba nikogo przekonywać. Po raz pierwszy też w bawarskim "średniaku" pojawiają się wyrafinowane elementy wyposażenia, jak wyświetlacz head-up, system kamer dookoła samochodu, wspomagający parkowanie układ kontroli pasa ruchu i "martwego pola", system Night Vision z funkcją rozpoznawania pieszych, aktywny tempomat, asystent nagłego hamowania, "inteligentne" oświetlenie, oraz zaawansowana telematyka z dostępem do internetu czy mobilnych aplikacji.

Driving Experience Control to nazwa, którą warto zapamiętać w przypadku BWM. Kryje się za nią elektronika sterująca zestrojeniem zawieszenia, układu kierowniczego, automatycznej ośmiobiegowej przekładni oraz przepustnicy. DEC oferuje tryby Comfort, Sport i Sport+ (z całkowicie wyłączonym systemem ESP). Świadomy ekologicznie kierowca może wybrać wariant ECO Pro, który ogranicza zużycie paliwa.

Design nowego BMW 3 zwraca uwagę

fot. Marcin Tymiński/trojmiasto.pl

Design nowego BMW 3 zwraca uwagę

Szósta generacja BMW zdecydowanie stawia na turboładowane, rzędowe, czterozaworowe silniki, zarówno benzynowe jak i diesle. Wśród nich wisienką na torcie zdaje się być 3-litrowy, również turbodoładowany motor benzynowy R6, o mocy 306 KM i słusznym momencie obrotowym 400 Nm. Setkę osiąga w 5,5 sekundy.

Obecnie o wiele ważniejsze od osiągów zdają się być "zielone" aspekty motoryzacji. BMW także podąża tym tropem. Mamy więc system start-stop, układ odzyskiwania energii podczas hamowania, opony o mniejszych oporach toczenia czy specjalne sterowanie poszczególnymi elementami decydującymi o zużyciu paliwa, tak by je maksymalnie ograniczyć. Bawarski koncern z dumą podkreśla, że tak innowacyjny pojazd jest zaledwie o 4 proc. droższy od swojego poprzednika.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 125)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119232 2012-02-14 00:37 NAJAJNIEJSZE BMW BYLY W LATACH 70-80 ! MIALY WIEKSZY UROK ! BYLO WTEDY NAWET BMW O NAZWIE " BAWARIA" ,,, FAJNE FURY WTEDY (8)

ROBILI ! Jakos zmiana wygladu nowych modeli oraz szczegolnie zmiana designu przednich '' lamp,swiatel'' ,,nie przypadlo mi do gustu. Starsze modele chyba sa ciekawsze !

fox

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 32
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119261 2012-02-14 11:25 dlatego w polsce modele z tych lat cieszą się największą popularnością (3)

i uznaniem

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119271 2012-02-14 14:15 Bo cię na nie nie stać (2)

dlatego tak gadasz!!!!!

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119350 2012-02-17 21:17 Wiesz co to sarkazam...? (1)

... głąbie?

Borewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3119351 2012-02-17 21:19 tzn. sarkazm (chochlik się wkradł)...

Borewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119262 2012-02-14 11:37 Wiem mój tato miał od zawsze BMW. (3)

Jego pierwsze auto to BMW z lat 70 teraz ma XC7.No fajne są.Ja też mam BMW może być

ryś

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

(1)

Opinia została zablokowana przez moderatora.

Opinia została zablokowana przez moderatora.

zgłoś do moderacji opinię 3119357 2012-02-18 02:52 twój tata może i miał

ty też ale taty było 43 razy większe od twojego Burago. nawet sie wysłowić nie potrafisz. dam głowe że masz nie więcej jak 10 lat

Tyler Durden

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3119233 2012-02-14 01:45 strach się bać

dobrze,ze choć para mu z rozgrzanego brzucha nie bucha,przez te subtelne otworki nosowe,uff jak gorąco.

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119234 2012-02-14 02:26 byłem widziałem (2)

prawda, prawda ładne autko. nawet bagażnik ma

bankier

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119304 2012-02-15 09:36 2 zdjęcia? ... (1)

i gdzie tu zobaczyć ten design?

moto fan

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3119305 2012-02-15 09:40 a nie

jest filmik, to sorry

.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119235 2012-02-14 07:22 ok, a gdzie Polska marka?? chociaż nawet jakby było to i ją by rudy sprzedał za bezcen (5)

a samochodzik bardzo fajny :)

popieram opinię 20 / nie zgadzam się 24
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119247 2012-02-14 10:25 a co rudy na do prywatnych firm? (4)

?

greg

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119270 2012-02-14 14:03 (3)

jak kradnie 3/5 wypracowanych pieniędzy i rzuca pod nogi pełno utrudnień prawnych - to ma

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119279 2012-02-14 16:37 ano kradnie (2)

ale sprzedac czyjejs wlasnosci nie moze.

greg

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119286 2012-02-14 19:28 (1)

a robi to

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 3119293 2012-02-14 21:58 przykłady?

chłopie czyjaś własność to czyjaś własność. nie da sie jej sprzedać jak sie nie ma prawa właśności

greg

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119236 2012-02-14 07:38 Żadne auto w tej klasie i cenie nie budzi takich emocji (2)

jak wersja M Power. Ogromna moc i fenomenalna trakcja.

Piękny samochód.

ass

popieram opinię 18 / nie zgadzam się 13

zgłoś do moderacji opinię 3119248 2012-02-14 10:27 nieno jest jeszcze konkurencja

w postaci C-klasse AMG czy Audi RS. to tez dobre auta, ba w srodku merol nawet ladniejszy od BMW, a audi lepiej sie prowadzi na sliskim dzieki quattro. tak czy siak na suchym asfalcie BMW radzi sobie najlepiej i najfajniej brzmi.

greg

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3119307 2012-02-15 10:03 Ok, BMW (M seria) sa ladne, ALE...

Jest Audi RS... Obejrzyj sobie na "jutubie" dragtimesinfo filmiki jak RS-ki rozwalaja M-ki w kazdej klasie od M3 po M6... Na pocieszenie fanom BMW powiem, ze ten bawarski koncern zrobil najpoteznieszego SUVa X6 (M6), przy ktorym AMG 6.3 i Caynne Turbo S nie maja szans :)

RS6

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119237 2012-02-14 08:05 (4)

za 15 lat to będzie przebój kaszubskich dróg kartuz i kościerzyny

BEEMWU

popieram opinię 78 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119249 2012-02-14 10:28 bedziesz mogl sobie wtedy wreszcie kupic (1)

.

greg

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3119316 2012-02-15 11:56 hahaha 10/10

:))))))

ass

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3119323 2012-02-15 17:15 no i tczewa i wejcherowa ! tam najwieksze dresy mieszkajoM ! he he

to auto nie jest dla polakow ! oni pierwszy raz zobaczyli jak wyglada automat hi hi

czesia bmw-4fun

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 3119362 2012-02-19 18:16

a ty co gwiazda z miasta?pewnie z mamusia w kawalerce na oruni zamieszkujesz wielki mieszczanie

ss

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119238 2012-02-14 08:16 Mnie zastanawia dziwna prawidłowość (11)

Dlaczego najnowsze BMW maja dużo gorsze noty w testach zderzeniowych od przecietnych kompaktów. Ba nawet dużo gorsze od tak śmiesznego autka jak chevrolet aveo.

autentyk

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 17

zgłoś do moderacji opinię 3119253 2012-02-14 10:51 wszystkie nowe BMW maja 5 gwiazdek

nie wiem o co ci chodzi. poprzednie zdarzaly sie z 4 gwiazdkami ale zdaje sie tylko 2 modele, ale wsrod poprzednich to i konkurencja nie zawsze miala 5 gwiazdek.

greg

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119292 2012-02-14 20:32 (9)

szczerze powiedziawszy testy NCAP są przeprowadzane z prędkością 50km/h i bierze się pod uwagę ochronę pieszego itp . Przy 80 żadna gwiazdka cię nie uratuje a widziałem ludzi którzy z BMW wychodzili cało przy wypadku ponad 100km/h !!!Dzieciaczek w gdańsku miał pecha no cóż . W mojego sąsiada który jechał x5 uderzył inny samochód kierowcy x5 totalnie nic się nie stało !!! Niestety kierowca który spowodował wypadek zginął na miejscu- więc dalej będziesz patrzył na gwiazdki???? Ja wolę kupić auto solidnej marki której wiem że auto w jakimś stopniu jest bardziej bryłowo wytrzymalsze od tych 5 gwiazdkowców!!!

xyz

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119294 2012-02-14 22:02 przy stówie to by ci gałki oczne wypadły (8)

jesli zatrzymałbys się na drzewie. zdarzaja sie dzwony przy stowie ale najpierw jest slizg potem juz przy 60 dachowanie a na koniec przy 30 drzewo bokiem. wtedy jeszcze mozliwe jest przezycie. przy 100 w drzewo nie przezyjesz w niczym, chyba ze w czolgu ale warunek jest taki ze czolg to drzewo zetnie. jesli nie to bedzie gorzej niz w wartburgu

greg

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119302 2012-02-14 22:58 oj mylisz się (1)

włącz sobie na you tube renault laguna w drzewo, z programu fifth gear. zmienisz zdanie. swoją drogą jest tam też ciekawy film który rozprawia się ze stereotypami: duże ciężkie samochody są bezpieczne. stare volvo 960 zderza się z renault modus. wynik - totalna niespodzianka. pozdrawiam wszystkich

der

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3119327 2012-02-15 23:41 jak oglądasz te filmiki to włącz dźwięk

laguna nie odkształciła się na tyle mocno by zmiażdżyć pasażerów jednak takich przeciążeń nie przeżyłby nikt. masz gwarantowane złamanie kręgosłupa, do tego pęknięcie aorty i obrażenia wielonarządowe od pasów.
to ze ludzie nie są rozczłonkowani nie znaczy ze przezyją.

renowka poruszala sie tutaj z predkoscia 88km/h i jest to prawie dwa razy wieksza energia niz przy 64 km/h

greg

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119310 2012-02-15 10:17 Hej, mialem wypadek audi A6 z 1998 roku 8lat temu.... (5)

Jechalem 120, po slizgu bylo ok 100km/h. Drzewo sie nie scielo, przod rozbity. Ja wyszedlem z siniakiem od poduszki powietrznej (wrazenie, jakby bokser j.bnal) w szoku... Oprocz siniaka nic nie mialem. Wole sie rozbic w duzym aucie niz 5* maluchu.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 3119325 2012-02-15 19:29 experci... a ten ostatni to chyba miał licznik w koronach szwedzkich...

100 w drzewo synku to już przesadziłeś, chyba, że nie wiesz o swoim kalectwie bo majaczysz w śpiączce to jest możliwe już bardziej niż twoje opowieści. Ten wyżej też jakiś udany. Kinetyka wypadku to nie gwiazdki w idealnych warunkach z gumowym pajacem za kółkiem, te gwiazdki gwarantują Ci bezpieczeństwo na postoju co najmniej, są sytuacje, że poduszka zabija przy niewielkiej prędkości bo ktoś patrzył w bok a w trumnie już do tyłu, drzewo nie ucieka a wektory się nie sumują itp itd niby pierdoły ale statystyki mówią zupełnie coś innego a jeśli naprawdę wyszedłeś przy 100km/h w drzewo to chyba dlatego, że otarłeś się i co najwięcej skończyłeś po przeciwnej w rowie. W to uwierzę.

Papierż:)

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119330 2012-02-15 23:56 oczywiscie po poslizgu patrzyles caly czas na prędkościomierz (3)

tak sie zachowuje kierowca i czlowiek w pelni wladz umyslowych :)

jakby cie to drzewo zatrzymalo w miejscu to bys tutaj nie pisal. obciera jak nic co najwyzej.

poza tym akurat w zderzeniu z przeszkodą nieodkształcalną, nieprzesuwalną bądź bardzo ciężką nie ma znaczenia masa twojego pojazdu a jedynie owe gwiazdki ktore odzwierciedlają w jaki sposob energia zderzenia jest oddawana, czy jest to nagle czy zrownowazenie. w zderzeniu z drzewem czy murem lepszy bylby taki 5 gwiazdkowy nowy Yaris niż np. jakas stara wielka gablota z 3 gwiazdkami. natomiast gdyby mialy sie ze soba zderzyc to wolalbym juz siedziec w tej starej ale ciezkiej gablocie. wtedy dodatkowo w malym aucie dochodza przyspieszenia od ruchu wstecz jako ze ciezsze auto "cofa" lzejsze. natomiast w tym ciezszym ujemne przyspieszenia maleja. w takim ukladzie bezpieczniejsza bedzie stara fura...
ale tez nie za stara. auta z poczatku lat 90 nawet te ciezkie sa mniej bezpieczne od nowych malych taczek.
masz tu linka:

tutaj nadal mniejsze auto odznalo wiekszych przyspieszen ale ciezsze bylo tak zgniecione ze wolalbym w tym mniejszym siedziec.

a tu nowy van vs stara ciezka terenowa

greg

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3119331 2012-02-15 23:59 linki sie nie dodaly

ale looknij sobie na jutubie na filmiki volvo vs renault modus - 5th gear oraz renault espace vs land rover discovery - 5th gear.

greg

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119341 2012-02-16 13:43 (1)

oczywiscie mialem video rejestrator. Oczywiscie nie kazdy wychodzi o wlasnych silach z takiego wypadku. oczywiscie nikomu nie zycze takich spotkan z drzewem

ten z audi kilka postow wyzej

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3119342 2012-02-16 17:17 wierze ze miales spotkanie

ale nie wierze w predkosc. moge ci znalesc na googlach jak wyglada audi po spotkaniu z drzewem przy 100. skoro audi przy 64km/h w crashtescie NCAP "oferuje" pasażerom 50g przeciążeń co jest juz wartoscią bliską granicznej dla kregoslupa to przy 100km/h... sam sobie dopowiedz. ale energia rosnie z kwadratem predkosci. przy 100 jest 2,44 raza wieksza niz przy 64km/h. z takiego zdarzenia wychodzi sie podeszwami do przodu

greg

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119239 2012-02-14 08:36 Wśród nich wisienką na torcie zdaje się być 3-litrowy, również turbodoładowany motor benzynowy R6, o mocy 306 KM i słusznym (11)

momencie obrotowym 400 Nm. Setkę osiąga w 5,5 sekundy. wsadźcie sobie te diesle do traktorów

karaluh

popieram opinię 21 / nie zgadzam się 11
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119244 2012-02-14 09:34 (5)

myślę, że w PL bardziej popularne będzie 328i; osiągi (przynajmniej na papierze) niewiele gorsze ( 5,9 do setki), 245 kucy w 2l silniku - stąd też, z uwagi na akcyzę, cena będzie pewnie z 50 tys. niższa

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119251 2012-02-14 10:30 jest tylko ten niesmak w postaci 4 cylindrowego silnika w 328 :( (3)

szkoda bo wolałbym już stary 3 litrowy wolnossący, kit że troche słabszy al to brzmienie ehhh

greg

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119259 2012-02-14 11:03 (2)

niestety trzeba się pogodzić, że ekologiczny terror zaczyna dominować :)

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119267 2012-02-14 13:49 type-R tez został przez to unicestwiony (1)

nowy juz bedzie miał turbo i nie bedzie sie kręcił w kosmos jak stary. no i cena na pewno podsoczy. bezsens totalny

greg

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3119366 2012-02-28 23:35

ale w resorakach które kolekcjonujesz to raczej mało istotne

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3119308 2012-02-15 10:05

Zapomniales dodac, ze w PL ale za 15 lat.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119265 2012-02-14 13:34 Błąd- 306 KM to jest silnik benzynowy oznaczona inicjałami 335i (4)

Jak w tytule. A poza tym silniki wolnossące marki BMW są w chwili obecnej najlepsze na rynku motoryzacyjnym.

Gdynianin89

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3119268 2012-02-14 13:53 335i ma silnik 3 litrowy

te numery juz dawno nie oznaczaja pojemnosci hehe. teraz jest niezła maniana.

greg

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3119273 2012-02-14 14:30

to może powiesz jeszcze ile w ofercie nowych samochodów BMW jest takich silników wolnossących?

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119287 2012-02-14 19:48 najlepsze, ale awaryjne, więc nie takie dobre (1)

liczy się jednak, aby dotrzeć

Piotras

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 3119296 2012-02-14 22:30 nie sa awaryjne

wg testow ADAC czy Dekry beemki calkiem dobrze sobie radza w testach. sam mam E46 a wiec juz leciwy model i nie mam jakis specjalnych problemow. z tymi silnikami to bylo tak ze problemy mogla sprawiac drobna elektronika, zazwyczaj to jakis czujnik sie zapalil a potem zgasl, albo dopiero na komputerze mozna bylo wyzerowac, albo wskaźnik paliwa nie do końca pokazuje prawde. pierdółki. jeszcze mi sie nie zdarzylo unieruchomienie a auto ma już 10 lat

greg

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119240 2012-02-14 08:44 Piękne auto. Niestety auto wielkościązbliżone dof focusa za150000 zł to przerost formy nad treścią (11)

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 15
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119252 2012-02-14 10:50 zbliżone to jest do mondeo (6)

dlugosc BMW 3 - 4624, focus sedan - 4534, mondeo - 4778, a wiec dokladnie pomiedzy tymi dwoma, rozstaw osi (czyli to co swiadczy o wielkosci kabiny w srodku): BMW 3 - 2810, focus - 2648, Mondeo - 2850.

A wiec nowej Beemce rozmiarami blizej do Mondziaka niz foczki. z reszta przeciez nie o rozmiar w BMW chodzi.

greg

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119260 2012-02-14 11:11 focusowi znacznie mniej brakuje do bmw niz bmw do mondeo. (5)

Ale kasa za jaką sie bmw ceni jest przesadna

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119263 2012-02-14 12:39 Dla kierowcy i pasażerów ważniejsza jest szerokość auta a nie długość, (1)

a szerokością BMW prawie dorównuje Mondeo.
Najtańsza trójka jest za 130 tys a w standardzie ma znacznie więcej niż najtańszy mondeo (80 tys), więc jakbyś sobie dobrał w Mondziaku to co ma w standardzie BMW, to cena też spokojnie przekroczyłaby 110-115 tys

mar

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3119280 2012-02-14 16:41 sprawdzalem jest roznica tylko 18 klockow

miedzy podobnymi wersjami

alfredo

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119269 2012-02-14 13:55 16cm rozstawu osi to bardzo dużo (2)

tyle to wynosi różnica między standardowymi limuzynami a tymi w wersji lang ze stajni BMW czy Audi.
a ten parametr akurat 3 ma bardzo podobny do Mondziaka

greg

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119295 2012-02-14 22:15 jakbyś za własne oieniadze miał kupić to co bys wybrał dla 4 osob rodziny (1)

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3119298 2012-02-14 22:35 to zalezy ile mialbym na ten cel pieniędzy

jakby mnie bylo stac na auto za 150 klockow to bym kupil BMW, jakbym mial tylko 60 to coz BMW bym nie kupil bo starczyloby mi tylko na pol.
a z ta rodzina to jest tak ze ja z zona i dzieckiem miescilismy sie spokojnie do corsy. od jakiegos czasu mam E46 coupe i to ono przejelo role auta rejsowego i w zupelnosci mi wystarcza - COUPE, a co dopiero kombiak

greg

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3119326 2012-02-15 19:31 z foczek i mondków to mi się tylko grzana szyba z przodu podoba, reszta mniej - poproszę tą 3:)

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119336 2012-02-16 11:14 (2)

porównać 3ke do Focusa ;-) BMW do Forda ;-)

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119352 2012-02-17 21:29 A co myślisz że jest tak wielka różnica...? (1)

Jeździłem i jednym i drugim... Fordy to jedne z najlepiej prowadzących się aut... Owszem BWM jest lepsze, lepiej wykończone, ale nie przesadzajny - nie jest to kosmiczna różnica...

Borewicz

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 3119353 2012-02-18 02:39 jasne że nie jest

ale dostajesz napęd na tył i możliwość przebierania w mocarnych silnikach. do tego masz świetne zawieszenie.

jeśli na codzień tego nie używasz to pewnie że lepiej wybrać forda i troche przyoszczędzić. ale jeśli lubisz mieć coś odrobinkę lepszego od całej tej szarzyzny to bierz auto premium. w końcu może i nie jest to kosmiczna róznica w jakości ale w cenie również :)

greg

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119241 2012-02-14 08:51 "Limuzyna słynnej serii 3" (5)

Ani limuzyna, ani słynna seria.
Z czego słynie seria 3?

dadasiek

popieram opinię 20 / nie zgadzam się 12

zgłoś do moderacji opinię 3119242 2012-02-14 09:08 z produkcji w Starogardzie

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 3119246 2012-02-14 09:43 Z czego słynie? (1)

Słynie z tego, że jest nadworną limuzyną tej serii każdego buraka! Najczęściej rejestracja: GKA, GWE, GTC - i to czyni ją słynną. Pytanie na ile jej służy...

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 13

zgłoś do moderacji opinię 3119255 2012-02-14 10:55 bez przesady, niejednego buraka widzialem w takim Lanosie jak twój

więc nie generalizuj

roman

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 3119250 2012-02-14 10:29

chyba generalnie z tego, że to najliczniej sprzedawany model marki bmw.

michu

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 3119337 2012-02-16 11:17 kto pyta?

ignorant?? czy idiota?

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

dodaj swoją opinię

Warto bywać

więcej filmów w Serwisie trojmiasto.tv
  • Mera Hotel & Spa w Sopocie
  • Puchar polo na gdyńskiej plaży