• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Mercedes urwie ci głowę

Mart
22 kwietnia 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 
Mercedes AMG S 65 kabriolet - ponadprzeciętny luksus pod gołym niebem. Mercedes AMG S 65 kabriolet - ponadprzeciętny luksus pod gołym niebem.

Czy jazda z prędkością 300 km/h z otwartym dachem jest przyjemna? To można sprawdzić samemu, pod warunkiem, że zasiądzie się za kierownicą najnowszego Mercedesa klasy S w wersji cabrio. Pierwsze egzemplarze pojawiły się już w salonach marki i trafiają do klientów.



Kabriolet powstał na bazie coupe. I to od razu rzuca się w oczy, szczególnie poniżej linii okien i otwieranego dachu. Najwięcej nawiązań widać w tylnym pasie pojazdu: światła, chromowana listwa, mały dyfuzor i dwie końcówki układu wydechowego bardzo wyraźnie nawiązują do dwudrzwiowej wersji sztandarowego modelu ze Stuttgartu.

Wnętrza pojazdu nie pomylimy z żadnym innym modelem. Charakterystyczne kształty ubrano w skórę w kilku barwach, chrom, aluminium, drewno i alcantarę. Automatyczny system ochrony przed wiatrem AIRCAP, układ ogrzewania okolic karku AIRSCARF, podgrzewane podłokietniki czy inteligentna klimatyzacja to tylko niektóre pozycje z listy niezwykle bogatego wyposażenia.

Mercedes AMG S 65 kabriolet Mercedes AMG S 65 kabriolet
Zamykanie i otwieranie trójwarstwowego, izolowanego akustycznie dachu z tkaniny w czterech kolorach do wyboru zajmuje 20 sekund i można zrobić to do prędkości 60 km/h.

Największe wrażenie robią jednak osiągi Mercedesa. W salonie BMG Goworowski pojawiła się najmocniejsza odmiana tego kabrioletu w wersji AMG - ma 630 KM, 1000 Nm maksymalnego momentu obrotowego i sportowy układ jezdny oparty na zawieszeniu pneumatycznym AIRMATIC.

Czytaj także: Mercedes Klasy E zaprezentowany

S 65 bez dachu przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,1 s, prędkość maksymalną ograniczono mu elektronicznie do 250 km/h. Kierowca, któremu mało i uważa, że jego zatoki to wytrzymają, może pojechać jeszcze szybciej, w ramach "pakietu kierowcy" prędkość maksymalną samochodu można podnieść do 300 km/h.

Mercedes AMG S 65 kabriolet Mercedes AMG S 65 kabriolet
Mart

Miejsca

Opinie (63) 1 zablokowana

  • jupppi (2)

    Dawać tu głąba od BMW!

    • 29 14

    • Moje BMW robi ta eske na wstecznym ! (1)

      • 10 6

      • To ciekawe

        • 4 1

  • max

    • 3 3

  • Czy to oby na pewno S65 ? :) (7)

    Nie jest to żadne S65 AMG , jak się nie znacie to nie wprowadzajcie ludzi w błąd ... Na Waszym miejscu bym to dobrze sprawdził z dealerem i poprawił bo siara .

    Gdzie zderzaki , dyfuzor i końcówki wydechu od wersji AMG ??

    • 30 9

    • no racja...

      to przecież syrenka!

      • 7 7

    • (3)

      Masz z tym problem i z kibla nie możesz się wydostać, czy co z Tobą dzieciaku ?

      • 4 14

      • (2)

        Solidność salonowej prezentacji - nawet materiałów nie umiecie dobrać do artykułu sponsorowanego , pewnie tak samo jak z wyposażeniem modelu auta dla klienta. Jak coś robisz to rób to solidnie a nie byle by było i jakoś wyglądało. Dzieciaku...

        • 9 2

        • (1)

          Najpierw słownik pozniej opinia

          • 4 4

          • nauczyciel polskiego przerobiony na pracownika salonu ? sprawdzasz błędy w mercedesie ?

            • 8 0

    • s500 i to nawet nie w pakiecie AMG,dziennikarz zenada! (1)

      • 23 0

      • słaby

        nie stety ale to AMG 65 merc spadł na psy ,byłem w salonie dramat auto

        • 1 2

  • Wieswagen b5 nakrywa go juz na starcie

    • 38 1

  • (6)

    Kupię go, ale będę musiał odkladać z pensji z 0,5 roku.
    BMW nie ma teraz fajnych kabrioletów :(
    Niemniej widzę że warto, w poniedziałek jakiś test drive musi być !

    • 12 12

    • twoje e36 316 już ci się znudziło?

      • 14 2

    • jak kupisz to weź twojego kumpla szpilka i wyjedźcie razem do Warszawy.

      • 14 0

    • ja też się szykuję na zakup

      ale na razie provident odmówił mi rat na 650 lat. Nic, szukam dalej.

      • 20 0

    • ;)

      Odradzam zakup. Mam takie dwa i szczerze mówiąc - szału nie ma.

      • 12 1

    • (1)

      Dementuję. Nie zamierzam zmieniać samochodu, bo całkiem niedawno zmieniłem starą M5 na nową M6 Gran Coupe 2016, którą mam zamiar pojeździć ze 3-4 lata.

      • 5 11

      • ale ty jesteś fajny laski to chyba szcz*jom za tobom.

        • 13 0

  • krótki artykuł... (5)

    i bardzo mało zdjęć. Nie daliście ani jednego zdjęcia auta z przodu. Środka w sumie nie widać, poza tym jednym, cienkim zdjęciem zagłówków. Informacji w artykule niewiele.
    Można było się naprawdę dużo bardziej postarać. O motoryzacji w ogóle macie bardzo niskiej jakości materiały, moglibyście się poprawić skoro chcecie to wrzuać na stronę główną.

    • 15 3

    • (4)

      Zapuść Se Google i tam masz z każdej strony foty. A może znasz tylko tą stronę?

      • 1 7

      • (3)

        Znaleźć to sobie mogę na innych stronach. Pytanie tylko po co pisać takie nędzne artykuły jak ten tutaj skoro nic z niego się nie dowiem a zdjęć muszę poszukać w google?

        • 12 0

        • (2)

          Bo będąc w takim, a nie innym statucie materialnym, ten artykuł jest tak samo mało przydatny dla Was jak brak zdjęć.

          • 1 5

          • bueheheheh dobreeee

            • 2 0

          • rzucasz się do dyskusji o mercedesach, a statusu od statutu nie odróżniasz

            i tacy sprzedają tą kultową markę?

            • 3 0

  • bmw e46 cabrio

    jechalem 220 ze zlozonym dachem w bmw e46 cabrio. zadna frajda.

    • 10 1

  • (2)

    urwie ci głowę i odbije nerki - zawieszenie torowe to nie na nasze drogi, pozdrawiam pana z mesia AMG co jak jedzie po dziurach to tyłek na siedzeniu podnosi i zęby zaciska :) Dziękuję , zawsze poprawia mi pan humor :)

    • 15 11

    • Tobie nie odbije (1)

      A zawieszenie jest adaptacyjne

      • 3 2

      • taaaa widziałem na drodze zaadaptowane zawieszenie w praktyce

        • 3 3

  • Więcej więcej co raz więcej

    Różne rzeczy można gadać ale fakt że sprzedaz aut luksusowych leci w górę cały czas jest niepodwazalna. Na ulicach widać już tego co raz więcej. Przyjemny widok dla fanów motoryzacji na naszych drogach.

    • 10 1

  • Mercedes zawsze był synonimem solidności - dziś to niestety cień tamtych lat ... (2)

    Tę jakość tych samochodów to widać codziennie na ulicach ... niekiedy taka korozja że można patrzeć jak przez lornetkę - takie dziury. A diesle kopcą jakby napędzane były węglem

    Nowe modele już nie zachwycają stylistyką - są wręcz nudne i nie przemyślane. Z prestiżu to jedynie cena pozostała.

    • 35 7

    • Troszkę Rysiu przesadzasz. S klasa to mimo wszystko trochę inne pojazdy od reszty produktów koncernu.

      Jasne, że daleko im do trwałości W126 czy W124, ale pamiętaj że liczba podzespołów, elektroniki i stopień ich skomplikowania w nowej S klasie które są podatne na szybsze zużycie i awaryjność jest o niebo większa od ww. klasyków. Poza tym nikt już dziś nie produkuje seryjnie samochodów z założeniem że będą jeździć 20 lat bez gruntownego remontu.

      • 8 1

    • na pewno masz nową S-kęi wiesz co piszesz.

      Od kilku lat mercedes powraca do dawnych tradycji solidności. Jeżdżę (co prawda nie swoim) nowy modelem S-ki i w porównaniu do poprzedniej generacji to przepaść pod kątem bezawaryjności. Przez 150 tys. km totalnie nic się nie zepsuło, w poprzednim modelu co chwila odwiedzaliśmy serwisy w całym kraju i europie.
      Nie piszę o jakości wykonania (materiały, spasowanie) bo w każdej generacji jest najlepsza ale o skoku jakości bezawaryjności.

      • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Chrzest jachtu Conrad 144S

uroczystość oficjalna

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane

Inwestycje Deluxe

Gaja Park

Gaja Park

DORACO Investment

Gdańsk Żabianka, ul. Pomorska 68 Mapa

30 do 175 m2
Powierzchnia
w budowie
Realizacja
Monolit

Monolit

7 ogłoszeń

Herzinvest

Straszyn, ul. Marsa Mapa

223 do 268 m2
Powierzchnia
zakończona
Realizacja