• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła

Marantha Fashion Show: Iconifera (1 opinia)

Inspiracją do powstania kolekcji Iconifera była kolorystyka obrazów Paula Gauguina i jego twórczość związana z malarską eksploracją Polinezji Francuskiej, którą rozpoczął od karaibskiej wyspy Martynika.

kwi 28

niedziela, godz. 19:00

Gdańsk,
bilety 25 zł
ulgowy 15 zł
Kup bilet
maj 4

sobota, godz. 12:00 - 16:00

Gdańsk,
Wstęp wolny
W kolekcji zawierającej 22 sylwetki odnaleźć można zestawienia postimpresjonistycznej żółci, oranży, cynoberu, a także zimnych oceanicznych błękitów razem z etnicznym piaskowcem i ożywczą zielenią. Głównymi materiałami wykorzystanymi do stworzenia kolekcji są sprężyste żorżety, przeciwstawnej zwiewności nadają zaś tiule i jedwabie.

W kolekcji przeważają suknie, tuniki pojawią się także minimalistyczne trencze oraz propozycje plażowe zapowiadające podkolekcję ekskluzywnych kostiumów i pareo linii Marantha La Mare. Odniesienie do natury ściśle związane z filozofią marki Marantha zostało zawarte nie tylko w nazwie kolekcji ale i w sposobie łączenia wzorów i tkanin, tworząc harmonijną spójną całość.

MARANTHA - NOWE OBLICZE KLASYKI
Inspiracja antagonizmami - połączenie tradycji z nowoczesnym designem, natury z nowymi wysublimowanymi tkaninami, doskonałego krawiectwa z nutą ekstrawaganckiego kroju - to esencja filozofii marki Marantha, którą od podstaw stworzyła Marta Nanowska, solowa skrzypaczka koncertująca od 28 lat na scenach Polski, Europy, Ameryki oraz Azji.

Kolekcje nazwane odmianami rośliny zawierają krótkie serie, co oznacza brak masowości i doskonałą jakość odszycia materiałów sprowadzanych z Włoch - ojczyzny Bartolomeo. Marantha to również kolekcje pojedynczych, unikatowych stylizacji w stylu Haute Couture, szlachetnych tkanin wplecionych w ręcznie wykonane aplikacje z kamieni naturalnych, pereł i kryształów.

Projekty marki Marantha publikowały magazyny w Wielkiej Brytanii (Demur Magazine), USA (Obscure Magazine) oraz Francji (Idole Magazine). W ubieglym, debiutanckim dla marki roku, odbyło się siedem pokazów, mi.n. podczas otwarcia fashion week Fashionable East 2016 oraz jako finał Uroda 2016 w Aber Expo.

MARKA SOFITEL
Marka Sofitel Hotels & Resorts pozycjonowna jest w segmencie hoteli luksusowych. To co odróżnia nas od innych marek to m.in. przywiązanie do mody, która towarzyszy nam na codzień. Wiele naszych hoteli zostało zaprojektowanych przez światowej sławy architektów oraz dekoratorów wnętrz takich jak Kenzo Takada, Didier Gomez, czy Christian Lacroix.

Sofitel Hotels & Resorts opiera się na pięciu wartościach. Wartości te stanowią podstawę strategii marki, połączone jako nowa francuska sztuka życia - art de vivre. Gościom w Sofitel nadają wybitne, doskonałe i nieoczekiwane inspiracje w czasie pobytu.

Opinie (1)

  • Jeżeli ta kolekcja jest podobna do prezentowanej w ubiegłym roku w Gdańsku to sorry - miernota. W w ogóle to projektantka boi się publiczności, że zaprasza tylko znajomków " na zaproszenie'?

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Najnowsze artykuły