- 1 115-metrowe mieszkanie w Gdańsku (35 opinii)
- 2 Penthouse za 24,8 mln zł w Gdańsku (162 opinie)
- 3 Barbara Sobczak: z Dubaju do Gdańska (68 opinii)
- 4 Zamknęli całą Montownię dla tej imprezy (18 opinii)
Citi Handlowy otwiera pierwszy w Polsce Smart Citigold HUB
Nowa placówka Citi Handlowy w Gdańsku to pierwsze tego typu miejsce gdzie obsługiwania są klienci zamożniejsi. Właśnie dla nich przeznaczony jest Citigold HUB mający oferty dla klientów zamożnych - Citigold i Citigold Select.
Kompleksową placówkę typu Smart obsługującą klientów indywidualnych - tych zamożnych i tych o mniejszych dochodach - otworzył w Gdańsku Citi Handlowy. W biurowcu Neptun tak naprawdę są dwie placówki - oddział Smart oraz pierwszy w Polsce - Smart Citigold HUB. W ten sposób Citi Handlowy kontynuuje, rozpoczętą 1,5 roku temu, rewolucję na rynku mającą na celu zmianę podejścia klientów do nowoczesnych usług bankowych.
- Placówki Smart to odpowiedź banku na to, co dzieje się na rynku. Chcemy nie tylko oferować nasze usługi, ale także doradzać i edukować Klientów w zakresie bankowości. Placówki Smart są zupełnie inne niż typowe oddziały banków. Strefa przeznaczona dla klienta to ponad 80 proc. powierzchni - mówi Sławosz Sawicki, dyrektor departamentu bankowości Smart w Citi Handlowy. - W placówkach nie ma biurek, nie tworzymy sztucznych barier. Jednocześnie jest to miejsce gdzie Klienci sami mogą realizować transakcje, które obywały się dotychczas "przy okienku". W placówkach Smart są także miejsca, gdzie można zrealizować transakcje w sposób tradycyjny, np. wpłacić pieniądze. Chodzi nam o to, aby wprowadzić naszych Klientów w przyjazny sposób w świat nowoczesnej bankowości.
Placówki Smart Citi Handlowy wyposażone są we wszelkiego rodzaju interaktywne narzędzia - tablety, ekrany dotykowe. Z ofertą banku można się zapoznać i skorzystać z niej w całkowicie cyfrowy sposób. Placówka Smart w Gdańsku to już 12 tego typu oddział w Polsce.
- Sama koncepcja Smart Banking Ecosystem powstała w oparciu o badania, jakie przeprowadziliśmy wśród naszych klientów - mówi Sławomir S. Sikora, prezes Citi Handlowy. - Oczekują oni zdalnej komunikacji z bankiem, a jednocześnie doceniają nowoczesność placówek. Dzięki wprowadzeniu Smart banking bardzo szybko odnotowaliśmy wzrost zadowolenia wśród naszych klientów i to o ponad 40 proc. Jednocześnie zwiększyła się także liczba nowych klientów odwiedzających placówki. Dzięki temu, że rozpoczęliśmy wdrażanie koncepcji Smart banking już 1,5 roku temu, mamy stałą przewagę nad konkurencją, która - jak obserwujemy - powoli stara się wprowadzać cześć naszych pomysłów.
Nowa placówka w Gdańsku jest jednak nietypowa. To pierwsze tego typu miejsce, gdzie obsługiwani są także klienci zamożni. Właśnie dla nich przeznaczony jest pierwszy w Polsce Citigold HUB mający oferty dla klientów - z segmentu Citigold i Citigold Select. W odróżnieniu od placówki Smart znajdującej się na parterze biurowca Neptun, Citigold HUB zlokalizowany jest na 18 piętrze tego budynku.
- Czasy świetności tradycyjnej bankowości już mijają - mówi Brendan Carney, wiceprezes i szef bankowości detalicznej w Citi Handlowy. - Klienci coraz częściej korzystają z kanałów zdalnych przy kontaktach z bankiem. Citigold HUB stworzyliśmy nie tylko po to, aby przyciągnąć nowych klientów, ale także aby pogłębić już istniejące relacje. Klientów traktujemy jak partnerów. Nasi pracownicy nie rozpoczynają spotkań z klientem od zaprezentowania oferty. Najpierw staramy się poznać ich potrzeby, dopiero później przedstawiamy dostosowaną specjalnie do nich ofertę. Wszystko odbywa się przy ciągłym wsparciu ekspertów z wielu dziedzin - doradztwa inwestycyjnego czy rynku obligacji, maklerów i menedżerów inwestycyjnych. Mamy także bardzo konkurencyjną ofertę dotyczącą kursów wymiany walut i preferencyjne oprocentowanie lokat.
Kto może zostać klientem Citigold? Oferta Citigold skierowana jest do osób, które utrzymują średniomiesięczne saldo w wysokości minimum 300 tys. zł., natomiast Citigold Select 1,5 mln zł. - W Citigold HUB klient otrzymuje obsługę na najwyższym poziomie - zapewnia Sikora. - Lokalizacja placówki na najwyższym piętrze to nie tylko wspaniałe widoki, ale także odzwierciedlenie naszych aspiracji i obietnica wysokiej jakości dostarczanych usług.
Placówki Citigold HUB docelowo będą otwarte we wszystkich największych miasta w Polsce. - Trudno nam określić obecnie, ile ich powstanie. Liczba placówek nie jest najważniejsza. Najważniejsza jest dla nas jakość i ich lokalizacja - dodaje Carney.
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł
Miejsca
Zobacz także
Opinie (11) 1 zablokowana
-
2015-01-18 09:47
Pomysł a realizacja (2)
Na początku tego roku chciałem coś załatwić w dowolnej placówce citi i od Gdyni Batorego do Gdańska obok zieleniaka to wszystkie placówki citibanku są zamknięte i żadnej informacji. Wiem teraz, po tym artykule że są ostatnim piętrze w starym Neptunie. To się schowali.....
- 18 1
-
2015-01-18 12:01
Na kazdej zamknietej placowce w gdansku wisiala wielka kartka z informacjami
- 4 3
-
2015-07-28 09:18
Żenada
To jakaś pomyłka, że zamknięto pozostałe oddziały Citibanku. Próbowałam cóś załatwić w tym nowym oddziale i nie polecam nikomu. Otwarcie zwykłego konta trwało ponad godzinę "Bo my tylko obsługujemy, a tak naprawdę konto jest zakładane w Olsztynie" (!?). Gdyby nie to, że zależało mi na odbiorze karty od ręki, to by mnie tam nie było...
Wielu klientów się poddawało po 30-40 minutach oczekiwania na wypłatę pieniędzy z kasy.
No ale są komputery Apple, nowoczesny design i jest bardzo "smart", nie? Tylko dla klientów już się ten bank nie nadaje, ale to nieistotny szczegół...- 0 0
-
2015-01-18 10:44
Ważna wiadomość przy niedzieli.
Dzięki.- 7 0
-
2015-01-18 13:45
Likwidacja
W Gdyni zlikwidowano dwie placówki Citi i otwarto jeden oddział w nowej formule, która nie ma na celu ułatwienia życia klientom, tylko zmniejszenie zatrudnienia, chodzi o to żeby klienci sami wykonywali czynności, które przedtem robił pracownik.
- 27 0
-
2015-01-18 14:30
Film mnie bardzo zaskoczył (1)
Fajnie gdyby osoby, które prowadza taki biznes/usługi dla najbogatszych operowali/mówili w języku polskim :)
Jak jakiś specjalista z polski jedzie zagranice to nie mówi po polsku tylko w lokalnym języku ew. po angielsku...- 14 1
-
2015-01-18 23:43
Pokazują jaki maja stosunek dla klienta polskiego...
I tyle.
Bardziej profesjonalnie było wziąć jakiegoś rzecznika mówiącego po polsku, to jedynie dowodzi "braku wyczucia".
To film reklamowy, a nie na branżowe spotkanie.
I to akurat nie ma znaczenia czy nie mówię po angielsku, czy mówię biegle...- 5 0
-
2015-01-18 14:45
Smart Citigold HUB
Co za bełkot. Finansowi naciągacze przechodzą samych siebie.
- 17 2
-
2015-01-18 15:47
Przyjeżdżacie do Polski wyciągać kasę?
Nauczcie się j. polskiego!
Poza tym nie spotkałem się jeszcze w żadnym banku z tym, że aby zadzwonić do banku w dowolnej sprawie muszę płacić bankowi za taką możliwość!- 17 0
-
2015-01-18 17:19
Placówka dla osób, które utrzymują średnio miesięczne saldo w wys. min 300 tys. - 1,5 mln zł. (1)
Ciekawe ile takich klientów jest w Gdańsku?
Skoro otworzyli placówkę to chyba dużo bo by im się nie opłaciło, tylko skąd tacy ludzie u nas?
Taki pomysł mam że skoro wychodzić naprzeciw zamożnego klienta, to powinni być mobilni doradcy czyli jadą do siedziby klienta a nie każą mu przyjeżdżać do swojej placówki :)- 10 0
-
2015-01-18 22:36
a gdzie dyskrecja
Super wystawianie klienta potencjalnym "zainteresowanym". A likwidacja kilku placówek w trojmiescie i tworzenie nowej to nie wyjście na przeciw oczekiwaniom klientów tylko cięcie kosztów.
- 9 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.