• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Citi Handlowy otwiera pierwszy w Polsce Smart Citigold HUB

18 stycznia 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 

Nowa placówka Citi Handlowy w Gdańsku to pierwsze tego typu miejsce gdzie obsługiwania są klienci zamożniejsi. Właśnie dla nich przeznaczony jest Citigold HUB mający oferty dla klientów zamożnych - Citigold i Citigold Select.

Kompleksową placówkę typu Smart obsługującą klientów indywidualnych - tych zamożnych i tych o mniejszych dochodach - otworzył w Gdańsku Citi Handlowy. W biurowcu Neptun tak naprawdę są dwie placówki - oddział Smart oraz pierwszy w Polsce - Smart Citigold HUB. W ten sposób Citi Handlowy kontynuuje, rozpoczętą 1,5 roku temu, rewolucję na rynku mającą na celu zmianę podejścia klientów do nowoczesnych usług bankowych.



- Placówki Smart to odpowiedź banku na to, co dzieje się na rynku. Chcemy nie tylko oferować nasze usługi, ale także doradzać i edukować Klientów w zakresie bankowości. Placówki Smart są zupełnie inne niż typowe oddziały banków. Strefa przeznaczona dla klienta to ponad 80 proc. powierzchni - mówi Sławosz Sawicki, dyrektor departamentu bankowości Smart w Citi Handlowy. - W placówkach nie ma biurek, nie tworzymy sztucznych barier. Jednocześnie jest to miejsce gdzie Klienci sami mogą realizować transakcje, które obywały się dotychczas "przy okienku". W placówkach Smart są także miejsca, gdzie można zrealizować transakcje w sposób tradycyjny, np. wpłacić pieniądze. Chodzi nam o to, aby wprowadzić naszych Klientów w przyjazny sposób w świat nowoczesnej bankowości.

Placówki Smart Citi Handlowy wyposażone są we wszelkiego rodzaju interaktywne narzędzia - tablety, ekrany dotykowe. Z ofertą banku można się zapoznać i skorzystać z niej w całkowicie cyfrowy sposób. Placówka Smart w Gdańsku to już 12 tego typu oddział w Polsce.

- Sama koncepcja Smart Banking Ecosystem powstała w oparciu o badania, jakie przeprowadziliśmy wśród naszych klientów - mówi Sławomir S. Sikora, prezes Citi Handlowy. - Oczekują oni zdalnej komunikacji z bankiem, a  jednocześnie doceniają nowoczesność placówek. Dzięki wprowadzeniu Smart banking bardzo szybko odnotowaliśmy wzrost zadowolenia wśród naszych klientów i to o ponad 40 proc. Jednocześnie zwiększyła się także liczba nowych klientów odwiedzających placówki. Dzięki temu, że rozpoczęliśmy wdrażanie koncepcji Smart banking już 1,5 roku temu, mamy stałą przewagę nad konkurencją, która - jak obserwujemy - powoli stara się wprowadzać cześć naszych pomysłów.

Nowa placówka w Gdańsku jest jednak nietypowa. To pierwsze tego typu miejsce, gdzie obsługiwani są także klienci zamożni. Właśnie dla nich przeznaczony jest pierwszy w Polsce Citigold HUB mający oferty dla klientów - z segmentu Citigold i Citigold Select. W odróżnieniu od placówki Smart znajdującej się na parterze biurowca Neptun, Citigold HUB zlokalizowany jest na 18 piętrze tego budynku.

- Czasy świetności tradycyjnej bankowości już mijają - mówi Brendan Carney, wiceprezes i szef bankowości detalicznej w Citi Handlowy. - Klienci coraz częściej korzystają z kanałów zdalnych przy kontaktach z bankiem. Citigold HUB stworzyliśmy nie tylko po to, aby przyciągnąć nowych klientów, ale także aby pogłębić już istniejące relacje. Klientów traktujemy jak partnerów. Nasi pracownicy nie rozpoczynają spotkań z klientem od zaprezentowania oferty. Najpierw staramy się poznać ich potrzeby, dopiero później przedstawiamy dostosowaną specjalnie do nich ofertę. Wszystko odbywa się przy ciągłym wsparciu ekspertów z wielu dziedzin - doradztwa inwestycyjnego czy rynku obligacji, maklerów i menedżerów inwestycyjnych. Mamy także bardzo konkurencyjną ofertę dotyczącą kursów wymiany walut i preferencyjne oprocentowanie lokat.

Kto może zostać klientem Citigold? Oferta Citigold skierowana jest do osób, które utrzymują średniomiesięczne saldo w wysokości minimum 300 tys. zł., natomiast Citigold Select 1,5 mln zł. - W  Citigold HUB klient otrzymuje obsługę na najwyższym poziomie - zapewnia Sikora. - Lokalizacja placówki na najwyższym piętrze to nie tylko wspaniałe widoki, ale także odzwierciedlenie naszych aspiracji i obietnica wysokiej jakości dostarczanych usług.

Placówki Citigold HUB docelowo będą otwarte we wszystkich największych miasta w Polsce. - Trudno nam określić obecnie, ile ich powstanie. Liczba placówek nie jest najważniejsza. Najważniejsza jest dla nas jakość i ich lokalizacja - dodaje Carney.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

  • Citigold Gdańsk, al. Grunwaldzka 103A

Zobacz także

Opinie (11) 1 zablokowana

  • Pomysł a realizacja (2)

    Na początku tego roku chciałem coś załatwić w dowolnej placówce citi i od Gdyni Batorego do Gdańska obok zieleniaka to wszystkie placówki citibanku są zamknięte i żadnej informacji. Wiem teraz, po tym artykule że są ostatnim piętrze w starym Neptunie. To się schowali.....

    • 18 1

    • Na kazdej zamknietej placowce w gdansku wisiala wielka kartka z informacjami

      • 4 3

    • Żenada

      To jakaś pomyłka, że zamknięto pozostałe oddziały Citibanku. Próbowałam cóś załatwić w tym nowym oddziale i nie polecam nikomu. Otwarcie zwykłego konta trwało ponad godzinę "Bo my tylko obsługujemy, a tak naprawdę konto jest zakładane w Olsztynie" (!?). Gdyby nie to, że zależało mi na odbiorze karty od ręki, to by mnie tam nie było...
      Wielu klientów się poddawało po 30-40 minutach oczekiwania na wypłatę pieniędzy z kasy.

      No ale są komputery Apple, nowoczesny design i jest bardzo "smart", nie? Tylko dla klientów już się ten bank nie nadaje, ale to nieistotny szczegół...

      • 0 0

  • Ważna wiadomość przy niedzieli.
    Dzięki.

    • 7 0

  • Likwidacja

    W Gdyni zlikwidowano dwie placówki Citi i otwarto jeden oddział w nowej formule, która nie ma na celu ułatwienia życia klientom, tylko zmniejszenie zatrudnienia, chodzi o to żeby klienci sami wykonywali czynności, które przedtem robił pracownik.

    • 27 0

  • Film mnie bardzo zaskoczył (1)

    Fajnie gdyby osoby, które prowadza taki biznes/usługi dla najbogatszych operowali/mówili w języku polskim :)

    Jak jakiś specjalista z polski jedzie zagranice to nie mówi po polsku tylko w lokalnym języku ew. po angielsku...

    • 14 1

    • Pokazują jaki maja stosunek dla klienta polskiego...
      I tyle.
      Bardziej profesjonalnie było wziąć jakiegoś rzecznika mówiącego po polsku, to jedynie dowodzi "braku wyczucia".
      To film reklamowy, a nie na branżowe spotkanie.
      I to akurat nie ma znaczenia czy nie mówię po angielsku, czy mówię biegle...

      • 5 0

  • Smart Citigold HUB

    Co za bełkot. Finansowi naciągacze przechodzą samych siebie.

    • 17 2

  • Przyjeżdżacie do Polski wyciągać kasę?

    Nauczcie się j. polskiego!

    Poza tym nie spotkałem się jeszcze w żadnym banku z tym, że aby zadzwonić do banku w dowolnej sprawie muszę płacić bankowi za taką możliwość!

    • 17 0

  • Placówka dla osób, które utrzymują średnio miesięczne saldo w wys. min 300 tys. - 1,5 mln zł. (1)

    Ciekawe ile takich klientów jest w Gdańsku?
    Skoro otworzyli placówkę to chyba dużo bo by im się nie opłaciło, tylko skąd tacy ludzie u nas?
    Taki pomysł mam że skoro wychodzić naprzeciw zamożnego klienta, to powinni być mobilni doradcy czyli jadą do siedziby klienta a nie każą mu przyjeżdżać do swojej placówki :)

    • 10 0

    • a gdzie dyskrecja

      Super wystawianie klienta potencjalnym "zainteresowanym". A likwidacja kilku placówek w trojmiescie i tworzenie nowej to nie wyjście na przeciw oczekiwaniom klientów tylko cięcie kosztów.

      • 9 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja na 6 rąk

385 zł
degustacja

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane

Inwestycje Deluxe

Gaja Park

Gaja Park

DORACO Investment

Gdańsk Żabianka, ul. Pomorska Mapa

30 do 175 m2
Powierzchnia
w budowie
Realizacja
Monolit

Monolit

5 ogłoszeń

Herzinvest

Straszyn, ul. Marsa Mapa

223 do 268 m2
Powierzchnia
zakończona
Realizacja