- 1 Nie tylko city break na wiosenny urlop (11 opinii)
- 2 Wystawa trójmiejskiej malarki w Wenecji (67 opinii)
- 3 Zobacz luksusowy jacht za 29 mln euro (58 opinii)
- 4 Spotkali się w szczytnym celu (8 opinii)
- 5 Restauracje idealne dla osób dojrzałych (112 opinii)
- 6 Reaktywacja salonu przy al. Grunwaldzkiej (45 opinii)
100% Retail & Fashion. Moda zagościła w Grandzie
Interesujące prelekcje, ożywione dyskusje w kuluarach i luźna, przyjacielska atmosfera całego przedsięwzięcia, towarzyszą spotkaniu ekspertów rynku odzieżowego, obuwniczego i bieliźniarskiego w sopockim Hotelu Sofitel Grand.
- Nasza konferencja jest przeznaczona dla wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoje marki. Przyszli tu po konkretną wiedzę i - co ważniejsze - praktyczne rady, a nie teoretyczne dywagacje. Zaprosiliśmy ludzi związanych z markami odzieżowymi, obuwniczymi i bieliźniarskimi od wielu lat. Takich, którzy mają coś do przekazania- mówi Sabina Klechowicz, współorganizatorka wydarzenia.
Za nami pierwszy dzień konferencji 100% Retail & Fashion. Koncepcja 100% Retail & Fashion, to projekt stworzony przez Magdalenę Jasińską i Sabinę Klechowicz, które od kilkunastu już lat aktywnie zajmują się promocją polskich marek, dbaniem o ich wizerunek i marketing. Przez ostatnie lata kariery zawodowej, związane z koncernem LPP. Obecnie są niezależnymi konsultantkami w obszarze promocji i wizerunku.
- Jesteśmy z Trójmiasta i wiemy, że jest to doskonałe miejsce dla różnorodnych inicjatyw. Z Pomorza wywodzi się wielu ekspertów rynku mody w Polsce - podkreśla Magdalena Jasińska, współorganizatorka wydarzenia.
Pierwsze spotkanie zorganizowane w Trójmieście ma mieć charakter cykliczny i odbywać się co roku. Jak mówią organizatorki całego przedsięwzięcia, nie wszystkie konferencje poświęcone branży mody, muszą odbywać się w Warszawie.
- Brakuje takich inicjatyw na Pomorzu. Staramy się pokazać, że połączenie zagadnień z obszaru biznesu i mody, nie musi sprawdzać się wyłącznie w Łodzi czy Warszawie- zaznacza Sabina Klechowicz.
Konferencja stworzona przez ekspertki i dla ekspertów, znalazła wielu entuzjastów - kilkunastu prelegentów, przedstawicieli wiodących firm na polskim rynku, kilka godzin wykładów i przeszło dziewięćdziesięciu uczestników.
Na konferencji dyskutowano między innymi o kreowaniu wizerunku marek odzieżowych i obuwniczych, najlepszych kampaniach promocyjnych, organizacji sesji zdjęciowych, strategii sprzedaży i najbardziej skutecznych kanałach komunikacji z potencjalnymi klientami.
- Moja współpraca z marką Simple rozpoczęła się w gorącym okresie zmiany całego zespołu projektowego. Ponieważ byliśmy w momencie wewnętrznej transformacji, zainspirowało nas to do przeprowadzenia konkretnych badań i sondaży, które miały odpowiedzieć na pytanie: czego oczekują klientki od marki premium? - rozpoczął swoje wystąpienie Tomasz Gardziewicz, dyrektor marketingu marki Simple.
- Okazuje się, że dla naszych klientek najważniejsza jest jakość wykonania, następnie stosunek tej jakości do ceny, a także materiały zastosowane w procesie produkcji. Z naszych badań wynika też, że marka Simple w stosunku do konkurencji jest postrzegana jako najbardziej awangardowa modowo. Jednakże klientki oczekują od nas stworzenia odpowiednich propozycji na każde okazje. Eleganckie ubrania na co dzień, plasują się przy tym z lokatą 78 proc. respondentek, a nieformalne codzienne na poziomie 73 proc. - dodaje.
Wspólny mianownik wystąpień większości prelegentów zaczyna się pomału klarować. Jest nim internet. Zarówno zaproszeni goście, jak i organizatorki przyznają, że to najbardziej skuteczne narzędzie budowania wizerunku i komunikacji. Znak czasu? Dowiedzieliśmy się między innymi tego, jak budować strategię marketingową sklepu internetowego, jakie aspekty składają się na przejrzystą formę strony, co jest najważniejsze dla klientów i tego, że już trzy sekundy jej ładowania, pozbawiają marki nawet kilkunastu procent potencjalnych kupujących.
- Jako pierwsza marka w Polsce chcemy wprowadzić nowatorską platformę Synerise, która pozwoli nam tworzyć personalizowane komunikaty dla klientek. Będziemy je sporządzać w oparciu o takie czynniki jak np. korelacja pogody i rozpoznawania produktów na poziomie sprzedażowym- tłumaczy Tomasz Gardziewicz.
O tym, że firmy odzieżowe starają się być coraz bardziej nowatorskie i atrakcyjne dla swoich klientów może świadczyć fakt, że rozpatrywano m.in. kwestie, czy fotografię branży mody można wprowadzić na salony i stworzyć z niej intrygujący obiekt wystawienniczy i kolekcjonerski?
Współpraca z magazynami poświęconymi modzie i stylistami, to także ważny punkt dwudniowej konferencji. Okazuje się jednak, że duże zainteresowanie uczestników wzbudził udział Simple w programie telewizyjnym Project Runway.
- Nie byliśmy do końca przekonani do zaangażowania się w pierwszą edycję programu Project Runway. Podjęliśmy pewne ryzyko, ponieważ chcieliśmy odświeżyć wizerunek marki. Zależało nam na tym, by Simple było bardziej kojarzone z branżą mody. Chcieliśmy trafić do młodych ludzi i zerwać z konserwatywnym wizerunkiem- odpowiadał Tomasz Gardziewicz.
Nad przebiegiem konferencji czuwa rzeźba autorstwa Kordiana Lewandowskiego, absolwenta gdańskiej ASP. Judyta i Holofernes w wersji pop-art bacznie obserwują nowe trendy wyznaczane przez ekspertów branży mody.
Wydarzenia
Miejsca
Opinie (5) 3 zablokowane
-
2014-09-26 12:51
...
A dlaczego nie w Sheratonie??? Przecież jest taki nowy i amerykański i tak dalej...
- 5 4
-
2014-09-26 15:31
Gratulacje dziewczyny!!! (1)
Brawo Magda i Sabina!!! Jesteście niesamowite!!! Gratuluję zorganizowania tak wielkiego przedsięwzięcia i odniesionego sukcesu!!! Trzymam kciuki za kolejne edycje!!
- 7 7
-
2014-09-26 16:06
wzruszyłam się... chlip, chlip...
- 4 3
-
2014-09-26 19:53
Brawo dziewczyny. Odważna decyzja, super inicjatywa. Powodzenia!
- 4 3
-
2014-09-28 20:34
Super
Bardzo fajna inicjatywa ... mam nadzieje ze za rok bedzie powtórka.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.