• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

100% Retail & Fashion. Moda zagościła w Grandzie

Monika Sołoduszkiewicz
26 września 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
Wystąpienie Tomasza Gardziewicza pt. Czego potrzebują kobiety? Komunikacja odzieżowej marki premium. Wystąpienie Tomasza Gardziewicza pt. Czego potrzebują kobiety? Komunikacja odzieżowej marki premium.

Interesujące prelekcje, ożywione dyskusje w kuluarach i luźna, przyjacielska atmosfera całego przedsięwzięcia, towarzyszą spotkaniu ekspertów rynku odzieżowego, obuwniczego i bieliźniarskiego w sopockim Hotelu Sofitel Grand.



- Nasza konferencja jest przeznaczona dla wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoje marki. Przyszli tu po konkretną wiedzę i - co ważniejsze - praktyczne rady, a nie teoretyczne dywagacje. Zaprosiliśmy ludzi związanych z markami odzieżowymi, obuwniczymi i bieliźniarskimi od wielu lat. Takich, którzy mają coś do przekazania- mówi Sabina Klechowicz, współorganizatorka wydarzenia.

Za nami pierwszy dzień konferencji 100% Retail & Fashion. Koncepcja 100% Retail & Fashion, to projekt stworzony przez Magdalenę Jasińską i Sabinę Klechowicz, które od kilkunastu już lat aktywnie zajmują się promocją polskich marek, dbaniem o ich wizerunek i marketing. Przez ostatnie lata kariery zawodowej, związane z koncernem LPP. Obecnie są niezależnymi konsultantkami w obszarze promocji i wizerunku.

- Jesteśmy z Trójmiasta i wiemy, że jest to doskonałe miejsce dla różnorodnych inicjatyw. Z Pomorza wywodzi się wielu ekspertów rynku mody w Polsce - podkreśla Magdalena Jasińska, współorganizatorka wydarzenia.

Pierwsza edycja 100% Retail & Fashion cieszy się dużym zainteresowaniem. Pierwsza edycja 100% Retail & Fashion cieszy się dużym zainteresowaniem.
Wystąpienia prelegentów wywołują ożywione dyskusje wśród uczestników. Wystąpienia prelegentów wywołują ożywione dyskusje wśród uczestników.
Nad wszystkim czuwają "Judyta i Holofernes" autorstwa Kordiana Lewadowskiego. Nad wszystkim czuwają "Judyta i Holofernes" autorstwa Kordiana Lewadowskiego.
Pierwsze spotkanie zorganizowane w Trójmieście ma mieć charakter cykliczny i odbywać się co roku. Jak mówią organizatorki całego przedsięwzięcia, nie wszystkie konferencje poświęcone branży mody, muszą odbywać się w Warszawie.

- Brakuje takich inicjatyw na Pomorzu. Staramy się pokazać, że połączenie zagadnień z obszaru biznesu i mody, nie musi sprawdzać się wyłącznie w Łodzi czy Warszawie- zaznacza Sabina Klechowicz.

Konferencja stworzona przez ekspertki i dla ekspertów, znalazła wielu entuzjastów - kilkunastu prelegentów, przedstawicieli wiodących firm na polskim rynku, kilka godzin wykładów i przeszło dziewięćdziesięciu uczestników.

Na konferencji dyskutowano między innymi o kreowaniu wizerunku marek odzieżowych i obuwniczych, najlepszych kampaniach promocyjnych, organizacji sesji zdjęciowych, strategii sprzedaży i najbardziej skutecznych kanałach komunikacji z potencjalnymi klientami.

- Moja współpraca z marką Simple rozpoczęła się w gorącym okresie zmiany całego zespołu projektowego. Ponieważ byliśmy w momencie wewnętrznej transformacji, zainspirowało nas to do przeprowadzenia konkretnych badań i sondaży, które miały odpowiedzieć na pytanie: czego oczekują klientki od marki premium? - rozpoczął swoje wystąpienie Tomasz Gardziewicz, dyrektor marketingu marki Simple.

- Okazuje się, że dla naszych klientek najważniejsza jest jakość wykonania, następnie stosunek tej jakości do ceny, a także materiały zastosowane w procesie produkcji. Z naszych badań wynika też, że marka Simple w stosunku do konkurencji jest postrzegana jako najbardziej awangardowa modowo. Jednakże klientki oczekują od nas stworzenia odpowiednich propozycji na każde okazje. Eleganckie ubrania na co dzień, plasują się przy tym z lokatą 78 proc. respondentek, a nieformalne codzienne na poziomie 73 proc. - dodaje.

Wspólny mianownik wystąpień większości prelegentów zaczyna się pomału klarować. Jest nim internet. Zarówno zaproszeni goście, jak i organizatorki przyznają, że to najbardziej skuteczne narzędzie budowania wizerunku i komunikacji. Znak czasu? Dowiedzieliśmy się między innymi tego, jak budować strategię marketingową sklepu internetowego, jakie aspekty składają się na przejrzystą formę strony, co jest najważniejsze dla klientów i tego, że już trzy sekundy jej ładowania, pozbawiają marki nawet kilkunastu procent potencjalnych kupujących.

- Jako pierwsza marka w Polsce chcemy wprowadzić nowatorską platformę Synerise, która pozwoli nam tworzyć personalizowane komunikaty dla klientek. Będziemy je sporządzać w oparciu o takie czynniki jak np. korelacja pogody i rozpoznawania produktów na poziomie sprzedażowym- tłumaczy Tomasz Gardziewicz.

O tym, że firmy odzieżowe starają się być coraz bardziej nowatorskie i atrakcyjne dla swoich klientów może świadczyć fakt, że rozpatrywano m.in. kwestie, czy fotografię branży mody można wprowadzić na salony i stworzyć z niej intrygujący obiekt wystawienniczy i kolekcjonerski?

Współpraca z magazynami poświęconymi modzie i stylistami, to także ważny punkt dwudniowej konferencji. Okazuje się jednak, że duże zainteresowanie uczestników wzbudził udział Simple w programie telewizyjnym Project Runway.

- Nie byliśmy do końca przekonani do zaangażowania się w pierwszą edycję programu Project Runway. Podjęliśmy pewne ryzyko, ponieważ chcieliśmy odświeżyć wizerunek marki. Zależało nam na tym, by Simple było bardziej kojarzone z branżą mody. Chcieliśmy trafić do młodych ludzi i zerwać z konserwatywnym wizerunkiem- odpowiadał Tomasz Gardziewicz.

Nad przebiegiem konferencji czuwa rzeźba autorstwa Kordiana Lewandowskiego, absolwenta gdańskiej ASP. Judyta i Holofernes w wersji pop-art bacznie obserwują nowe trendy wyznaczane przez ekspertów branży mody.

Wydarzenia

100% retail & fashion - convent marketingowy

690, 990, 1190 zł
konferencja

Miejsca

Opinie (5) 3 zablokowane

  • ...

    A dlaczego nie w Sheratonie??? Przecież jest taki nowy i amerykański i tak dalej...

    • 5 4

  • Gratulacje dziewczyny!!! (1)

    Brawo Magda i Sabina!!! Jesteście niesamowite!!! Gratuluję zorganizowania tak wielkiego przedsięwzięcia i odniesionego sukcesu!!! Trzymam kciuki za kolejne edycje!!

    • 7 7

    • wzruszyłam się... chlip, chlip...

      • 4 3

  • Brawo dziewczyny. Odważna decyzja, super inicjatywa. Powodzenia!

    • 4 3

  • Super

    Bardzo fajna inicjatywa ... mam nadzieje ze za rok bedzie powtórka.

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Kolacja degustacyjna Transatlantyk - ostatni polonez na Batorym

350 zł
degustacja

Dinner in the Sky Trójmiasto

990 zł
degustacja

Najczęściej czytane

Inwestycje Deluxe

Gaja Park

Gaja Park

DORACO Investment

Gdańsk Żabianka, ul. Pomorska 68 Mapa

30 do 175 m2
Powierzchnia
w budowie
Realizacja
Monolit

Monolit

7 ogłoszeń

Herzinvest

Straszyn, ul. Marsa Mapa

223 do 268 m2
Powierzchnia
zakończona
Realizacja